قابلتوجه پذیرفتهشدگان تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال 1396
با سلام و آرزوي توفيق الهي
پذيرفتهشدگان محترم مقتضي است از تاريخ 27 ديماه 1396 لغايت 1 بهمنماه 1396 براي تكميل فرمها و مدارك ثبت نامي زير با وارد نمودن كد ملي بهعنوان كد كاربري و شماره شناسنامه بهعنوان رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامي https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و نسبت به اسكن مدارك ذيل و ثبتنام اينترنتي (غير از فرمهاي گزينش) اقدام فرمايند.
پذيرفتهشدگان موظفاند به سايت دفتر امور حقوقي دانشگاه به آدرس http://vcmdrp.tums.ac.ir مراجعه نموده و پس از انتخاب نوع تعهد و چاپ آن، حضوراً به همراه مدارك مربوطه جهت تنظيم سند تعهد محضري به يكي از دفاتر اسناد رسمي در سراسر كشور مراجعه نماييد.
مدارك موردنياز جهت ثبتنام اينترنتي:
1-سند تعهد محضري ثبتشده در دفاتر اسناد رسمي كشور بر اساس سهميه قبولي
2- تكميل فرمهاي ثبت نامي
3-ارائه گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 31 شهريورماه 1396(براي دانشجويان ترم آخر)
4- شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي و عكس 3*4) با فرمت JPEG و حجم كمتر از KB 32)
5-ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند)
6-تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظاموظيفه براي آقايان بهصورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + 10
تبصره: پذيرفتهشدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفاند تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع پزشكي عمومي (اعلام فراغت به سازمان وظيفه) جهت تمديد معافيت تحصيلي به آموزش تخصصي دانشكده پزشكي مراجعه نمايند.
7-تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروي انساني
8-تسويه صندوق رفاه (در صورت اخذ مدرك مذكور)
9-رونوشت حكم مأموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفتهشدگاني كه در استخدام رسمي، پيماني وزارتخانهها، سازمانها و نهادها و... ميباشند (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
10- تصوير پروانه دائم (در صورت داشتن)
11- تصوير كارت سهميه ايثارگران
12-تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره و رتبه قبولي
ثبتنام كنندگان جهت اطلاع از زمان تعيين محل مراكز آموزشي و شروع دوره به سايت دانشكده پزشكي http://medicine.tums.ac.ir/fa/ مراجعه نمايند.
*در خصوص اطلاع از امكانات رفاهي (خوابگاه و...) به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمايند.
توجه:
الف- جهت آگاهي از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجدداً حداكثر بعد از 48 ساعت به سايت مراجعه تا پيام ثبتنام انجام شد را مشاهده نماييد و رسيد تأييديه ثبتنام موقت را جهت ثبتنام حضوري در دانشكده پرينت نمايد.
ب: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص است بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نماييد.
ج: براي دريافت كارت دانشجوئي پس از صدور كارت دانشجوئي به نشاني vsca.tums.ac.ir مراجعه نماييد.
مدارك موردنياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش):
1-فرم هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) دو سري از صفحات اول و دوم
2-كپي از تمام صفحات شناسنامه يك سري
3-كپي كارت ملي يك سري
4-دو قطعه عكس پشتنويسي شده
5- داوطلباني كه در استخدام رسمي دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي ميباشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزيني محل خدمت
تذكر 1: تحويل مدارك به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) در تاريخهاي مذكور بهصورت حضوري الزامي بوده و مسئوليت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.
تذكر 2: داوطلبان جهت تسريع و تسهيل در امر ثبتنام در هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) مدارك موردنياز را قبلاً آماده و مرتب نموده و مراجعه فرمايند.
تذكر 3: داوطلباني كه در مقطع تحصيلي قبل ورودي دانشگاه ايران بودهاند اين مورد را مشخص نمايند.
تذكر 4: داوطلبان محترم توجه فرمايند با توجه به هماهنگيهاي انجامشده با معاونت آموزشي، پس از ثبتنام در هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) جهت ثبتنام حضوري در دانشكده پزشكي، رسيد دريافت نمايند.
تاريخ ثبتنام حضوري:
تاريخ ثبتنام حضوري، جهت تحويل اصل مدارك فوق و مراجعه به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) در تاريخهاي 02 بهمنماه 1396 و 04 بهمنماه 1396 ميباشد.
توجه: مراجعه حضوري دانشجويان شاهد و ايثارگر اعم از افرادي كه با سهميه و يا غير سهميه قبولشدهاند به واحد مديريت امور دانشجويان شاهد و ايثارگر جهت ارائهي اصل مدارك ايثارگري و تكميل مراحل ثبتنام الزامي است.
ارسال به دوستان