معاونت آموزشی

معاونت آموزشی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

17 تیر 1403 یکشنبه

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از دکتر قناعتی و اعطای گرنت آموزشی به دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با ارسال دو لوح جداگانه به دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تلاش‌های استادان، مدیران و کارشناسان این دانشگاه برای موفقیت معاونت آموزشی دانشگاه در برنامه های کلان منطقه آمایشی 10 قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، در متن لوح اول آمده است:

جناب آقای دکتر حسین قناعتی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی درمانی تهران

با سلام و احترام

تلاش برای ارتقای کیفیت و بهره وری در نظام آموزش علوم پزشکی و دستیابی به تعالی و مرجعیت علمی از سیاست‌های کلان معاونت آموزشی است که در قالب برنامه جامع، عدالت تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی، بیش از دو سال است که در تمامی دانشگاه /دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در دست پیگیری و اجراست.

تعیین ده کارگروه تخصصی در هر کلان منطقه آمایشی و واگذاری مسئولیت هر کارگروه به یکی از دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی به منظور بهره گیری از توان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و نظرات اندیشمندان و خبرگان و رصد مستمر میزان پیشرفت برنامه جهت اطمینان از تحقق اهداف تعیین شده از رویکردهای نوین این برنامه است که نتایج و دستاوردهای مهم و ماندگاری برای نظام سلامت کشور بهمراه داشته است.

با عنایت به واگذاری مسئولیت کارگروه‌های بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی «و» کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در آموزش علوم پزشکی کلان منطقه آمایشی ده به آن دانشگاه و کسب امتیاز کامل براساس نتایج پایش و ارزیابی عملکرد بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم آن دانشگاه تشکر و قدردانی می‌گردد.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در خدمت به نظام سلامت کشور از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

در متن لوح دوم آمده است:

جناب آقای دکتر حسین قناعتی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران و رئیس کلان منطقه آمایشی ده

با سلام و احترام

ارتقای کارایی و اثر بخشی در نظام آموزش علوم پزشکی یکی از اولویت‌های اساسی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و در این راستا برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی تدوین و به تصویب رسیده و قریب به بیش از دو سال است که در دانشگاه /دانشکده‌های علوم پزشکی کشور اجرا می‌شود.

اجرای بهینه این برنامه با تلاش معاونین محترم آموزشی دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی و هدایت اثربخش کلان مناطق آمایشی موجب دستیابی به اهداف متعالی در نظام آموزش علوم پزشکی کشور گردیده و به منظور اطمینان از نحوه اجرای برنامه در کشور پایش‌های مستمر و ارزیابی عملکرد دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی توسط دبیرخانه بهره وری بعمل آمده است.

با عنایت به امتیاز بالای کسب شده توسط آن کلان منطقه در اجرای برنامه جامع عدالت تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی در سال ۱۴۰۲ بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران گرانقدر در کلیه دانشگاه /دانشکده‌های علوم پزشکی کلان منطقه آمایشی ده تشکر و قدردانی می‌گردد.

سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز کشورمان از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

توضیح اینکه، معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در پی درخشش دانشگاه علوم پزشکی تهران  در اجرای برنامه جامع عدالت تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی در سال ۱۴۰۲ و کسب امتیاز کامل در اجرای کارگروه‌های بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی «و» کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در آموزش علوم پزشکی " کلان منطقه آمایشی ده، گرنت آموزشی به این دانشگاه اعطا کرد.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی