معاونت آموزشی

معاونت آموزشی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

29 مرداد 1403 دوشنبه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال 1403

ثبت نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال 1403 آغاز شد.

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال 1403

با سلام و آرزوی توفیق الهی

    پذیرفته شدگان محترم مقتضی است از تاریخ 5 شهریورماه 1403 لغایت 17 شهریورماه 1403 برای ثبت نام اینترنی وتکمیل واسکن فرم ها و مدارک ثبت نا‌می مشروحه زیر به نشانی سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew   مراجعه و با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور ، نسبت به ثبت نام خود اقدام فرمایند. ضمناً لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده  تمدید نخواهد شد و کسانیکه موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نگردند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد. 

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اینترنتی:

1-پرداخت الکترونیکی شهریه تحصیلی پذیرفته‌شدگان دوره­های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) رشته های پزشکی ورودی سال تحصیلی 1404-1403  (برای مشاهده جدول شهریه اینجا کلیک کنید)

2-فرم های ثبت نامی  فرم شماره 1   فرم شماره 2  فرم شماره 3

3- گواهی معاف یا  انجام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ 31/06/1403 صادرشده از معاونت درمان یا مرکز امور هیئت‌علمی وزارت متبوع برای کسانی که به‌صورت مشروط ثبت‌نام نموده‌اند.

4-تصویر شناسنامه (از تمام صفحات) کارت ملی و عکس 4*3

5- نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (برای شاغلین در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها)

6- تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌وظیفه برای آقایان به‌صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + 10

تبصره 1: مشمولان ماده یک قانون نحوه تأمین اعضا هیئت‌علمی باید از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

تبصره 2 :پذیرفته شدگان مشمولی که خدمت نظام وظیفه خود را به صورت انجام طرح تحقیقاتی در بنیاد نخبگان انجام می دهند برای ادامه  تحصیل ملزم به توقف طرح و اخذ معافیت تحصیلی از سازمان نظام وظیفه می باشند.

7-رونوشت حکم مأموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)

8-تصویر حکم استخدامی

9 - مدرکی دال بر داشتن گواهی قبولی و فراغت از تحصیل مقطع دانشنامه تخصصی

10- پذیرفته شدگان با سهمیه بومی موظف به سپردن تعهد محضری به میزان دو برابر طول دوره تحصیل به دانشگاه محل تعهد می باشند و ضروری است در حین ثبت نام  جزو مدارک ثبت نامی  تصویر آن را اسکن نمایند.

*-ثبت‌نام کنندگان جهت اطلاع از نحوه تقسیم و تعیین محل مراکز آموزشی می توانند با گروه های آموزشی تماس حاصل نمایند. برای مشاهده شماره تماس گروه ها اینجا کلیک کنید

*در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی http://vsca.tums.ac.ir/ مراجعه فرمایند.

توجه: 

الف- جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً برای پی گیری به سایت ثبت نامی مراجعه تا پیام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده و فرم ثبت‌نام تائید شد را دریافت نمایند.

ب: در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص است باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.

 

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی