• 15 تیر 1403

شرح وظایف اداره پذیرش

1. هماهنگي و نظارت بر ثبت نام كليه پذيرفته شدگان در كليه مقاطع تحصيلي در دانشكده‌هاي تابعه

2. ارائه خدمات آموزشي از قبيل صدور گواهي اشتغال به تحصيل، امور به نظام وظيفه، بررسي و نظارت بر گزارش‌هاي فراغت از تحصيل و اعلام آن به اداره دانش آموختگان، اعطاي فرصت ارفاقي و اضافي، انصراف از تحصيل دانشجويان مقالطع كارشناسي و دكتراي عمومي.

3. پايش و نظارت بر روند تحصيلي دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتراي عمومي و حسن اجراي آئين نامه‌ها و مقررات مربوطه و ارائه گزارشات ادواري.

4. مشاركت در برنامه ريزي و ايجاد زير ساخت‌هاي لازم براي توسعه و گسترش دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتراي عمومي از طريق برآورد ظرفيت گروه‌ها، پيشنهاد و پيگيري تدوين و تصويب آئين نامه‌ها و برنامه‌هاي آموزشي جديد، پيگيري اخذ مجوز راه اندازي گروه و رشته‌هاي جديد پيشنهاد بخش نامه‌هاي لازم.

5. پايش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات آموزشي به دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي و دكتراي عمومي در سطح دانشكده‌هاي تابعه.

6. پيشنهاد، پايش و نظارت مرتبط با مسائل مالي در مقاطع كارشناسي و دكتراي عمومي در خصوص نحوه دريافت شهريه تحصيلي در سطح دانشكده‌هاي تابعه.

7. اطلاع رساني به كليه دانشجويان و پذيرفته شدگان از طريق به روز رساني وب سايت معاونت، تلفن گويا و تكميل جداول آماري در سامانه آماري حوزه معاونت.

8. دريافت مجوز نظام وظيفه جهت مقاطع و رشته‌هاي جديد تحصيلي.

9. اعلام ظرفيت پذيرش دانشجو، نظارت بر رعايت ظرفيت اعلام شده و ارائه گزارش

10. پذيرش دانشجوي مهمان و انتقال

11. ابلاغ تقويم آموزشي

12. طراحي و مشاركت در كليه آزمون‌هاي داخلي دانشگاه

13. تكريم و ترويج فرهنگ نحوه رفتار شايسته با مراجعين

14. ساير وظايف محوله