شرح وظايف اداره تخصصي و فوق تخصصي:
- انجام كليه مكاتبات اداري دستياران مقاطع تخصصي، تكميلي تخصصي (فلوشيب) و فوق تخصصي
- انجام مراحل آزمون و پذيرش دستيار تكميلي تخصصي (فلوشيپ)
- معرفي دستياران جهت طي دوره هاي مهماني به ساير دانشگاهها و بالعكس طبق مقررات آموزشي با رعايت حد مجاز
- انجام مكاتبات افراد معرفي شده از دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي جهت طي دوره ارزيابي علمي و عملي به دانشكده و ارسال نتيجه به دبيرخانه مذكور
- ارسال درخواستهاي دستياران به دانشكدههاي مربوطه و اعلام نتيجه به فرد يا واحد مسئول
- كنترل گزارش فراغت از تحصيل و ارسال به اداره گواهينامهها و مشمولين
- انجام كليه مكاتبات در خصوص آزمون ارتقاء، گواهينامه و بورد تخصصي و فوق تخصصي
- انجام مكاتبات مربوط به انصراف،تغيير رشته و انتقال دستياران
- مكاتبات لازم در خصوص تاسيس رشته با وزارت متبوع و دانشكدههاي مربوطه
- مكاتبات مربوط به درخواست تاييديه مقطع قبل دستياران و دانشجويان پي اچ دي پذيرفته شده فارغ التحصيل از ساير دانشگاهها
- ارسال ابلاغيه به كليه پذيرفته شدگان آزمون فوق تخصص جهت تعيين محل تعهد از سوي دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي
- مكاتبات مربوط به ماموريت آموزشي دستياران شاغل
- اعلام پايان دوره براي دستياران فوق تخصص و فلوشيپ به دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي
- مكاتبات مربوط به پرداخت شهريه دستياران مشمول شهريه
- مكاتبات مربوط به اعطاي فرصت تحصيلي دستياران
- صدور گواهي اشتغال به تحصيل در خصوص دستياراني كه قصد خروج از كشور را دارند با هماهنگي اداره حقوقي و روابط بين الملل دانشگاه
- مكاتبه با اداره حسابداري دانشگاه و ارسال فيشهاي پرداختي دستياران مشمول شهريه
- ارسال گواهي بيماري دستياران پس از تاييد كميسيون پزشكي دانشگاه به دبيرخانه هاي مربوطه
- مكاتبات مربوط به صندوق رفاه دستياران
- مكاتبات مربوط به ارسال دستور العملهاي آموزشي تخصصي و فوق تخصصي دستياران