• تاریخ انتشار : 1398/04/03 - 15:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 219
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

قابل توجه پذیرفته شدگان چهل وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی 99-1398

باسلام و آرزوي توفيق الهي 

 پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ (پنجم مرداد ماه سال 98)  1398/05/05  لغايت (بيستم مرداد ماه سال 98) 1398/05/20 براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌مي زير با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامي‌ https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است بازه زماني اعلام شده براي  ثبت نام تخصصي تمديد نخواهد شد و كساني كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نگردند به هيچ وجه به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.ضمناً زمان شروع دوره آموزشي پذيرفته شدگان به شرح زير مي باشد و براي اطلاع از زمان ارائه مدارك به سايت دانشكده پزشكي مراجعه فرمايند.


ضمناً ضروري است قبول شدگان محترم حتماً قبل از ثبت نام براي تكميل فرم هاي بررسي صلاحيت عمومي (گزينش  دستياري): به سايت http://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f  مراجعه و اقدام نماييد


1-شروع به دوره پذيرفته شدگان داراي پايان خدمات لايحه طرح نيروي انساني و يا معاف از انجام خدمات مذكور از 1398/06/02

2-شروع به دره پذيرفته شدگان درحال تحصيل در مقطع پزشكي عمومي كه تا 1398/06/31 فارغ التحصيل مي شوند از 1398/07/01

3-شروع به دوره پذيرفته شدگان در حين انجام خدمات قانوني(مشمولين لايحه طرح نيروي انساني، پيام آوران بهداشت، و سربازان در حال خدمت ) از 1398/07/01


مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:

1-اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور به همراه حكم كارگزيني و فيش حقوقي ضامنين يا وثيقه ملكي سپرده شده براساس سهميه قبولي

2-براي دريافت الف-فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ، ب-فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ، ج-فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان وايثارگران ، د-فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران، ه - فرم سند تعهد محضري پذيرفته شدگاني كه در استخدام سازمانها ميباشند اينجا كليك كنيد. و - براي دريافت فرم تعهد اتباع خارجي اينجا كليك كنيد.

3-براي اطلاع از نحوه تنظيم سند تعهد محضري ، سپردن وثيقه ملكي و شرايط ضامنين به سايت امور حقوقي دانشگاه به آدرس http://vcmdrp.tums.ac.ir/content/5097/مراجعه نمائيد.

2-تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي شماره 1-2-3  (براي دريافت فرم ها اينجا كليك كنيد)

3- اسكن  گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا31 شهريور ماه 1398(براي دانشجويان ترم آخر)

4-اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي وعكس 3*4 با فرمت JPEG  وحجم كمتر از 50KB

5-ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيدوشرط با ادامه تحصيل ازسوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي وپيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند)

6-تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + 10 

تبصره:پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفند تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع پزشكي عمومي (اعلام فراغت به سازمان وظيفه )جهت تمديد معافيت تحصيلي به آموزش  تخصصي دانشكده  پزشكي مراجعه نمايند.

7-تصوير پايان يا معافيت ويا ترخيص از طرح نيروي انساني

8-تسويه صندوق رفاه (درصورت اخذ مدرك مذكور)

9-رونوشت حكم ماموريت آموزشي يامرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه دراستخدام رسمي يا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها ونهادهاو... مي باشند(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

10- تصوير پروانه دائم (درصورت داشتن)

11- تصوير كارت سهميه ايثارگران

12-تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره ورتبه قبولي

*در خصوص اطلاع از امكانات رفاهي (خوابگاه و...) به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir  مراجعه فرمايند.

 

توجه:

 الف: جهت آگاهي ازتكميل بودن وتائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثر بعد از48  ساعت به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام  انجام شد را مشاهده نمائيد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوري در دانشكده پرينت نمايد.

ب:  درصورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد بايد سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

براي دريافت كارت دانشجوئي پس ازصدور كارت دانشجوئي به نشاني vsca.tums.ac.ir  مراجعه نماييد.

ج: ارسال هرگونه درخواست (به غير از اسكن مدارك ثبت نامي كه بايستي صرفاً از طريق سايت ثبت نام صورت گيرد) بوسيله تلفن همراه از طريق آدرس ميز خدمت امكان پذير مي باشد ونياز به مراجعه حضوري نمي باشد. براي دريافت آدرس ميز خدمت دانشگاه  اينجا كليك كنيد.

د : براي اطلاع از تاريخ تقسيم پذيرفته شدگان توسط گروهها (جدول اسامي و تلفن هاي مدير گروهها) اينجا كليك كنيد.

 

 

,

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 155063
کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه