قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) و دکتری پژوهشی رشتههای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1399
پذیرفته شدگان می توانند در تاریخ 23 آذر تا 6 دی 99 نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند آن اقدام کنند.
با سلام و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی؛
خواهشمند است از تاريخ 23 آذر 99 لغايت 6 دی 99 براي ثبت نام و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سايت https://sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew مراجعه و نسبت به اسكن مدارك و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است به دليل تداخل ثبت نام از پذيرفته شدگان ساير مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تكميل مدارك و تائيد نهايي آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 (بهمن ماه) مي باشد.
توجه خیلی مهم:
الف: ضروری است پذیرفته شدگان قبل از ثبت نام اینترنتی براي تكميل فرم هاي بررسي صلاحيت عمومي (گزينش) به سايت http://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام فرمايند. (کد ملی به عنوان کد کاربری و برای دریافت رمز عبور به گزینه فراموشی کلمه عبور مراجعه نمایند).
توجه: برای چگونگی تکمیل اطلاعات خواسته شده به راهنمای دستیاران و دانشجویان در ابتدای سامانه مراجعه گردد. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم در روزهای اداری از ساعت 8:30 تا 14:30 با تلفن 09358772776 تماس حاصل فرمایید.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:
- اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور براساس سهميه قبولي (براي دريافت فرم سند تعهد محضري به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه و برای اطلاع از نحوه سپردن وثيقه ملكي به جاي سند تعهد محضري قبول شدگان با استفاده سهميه مناطفق محروم و آزاد و شرايط ضامنين به سايت امور حقوقي دانشگاه به آدرس http://vcmdrp.tums.ac.ir/content/5097/ مراجعه فرمایيد).
ضمناً درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سند تعهد محضري و مشاوره حقوقي پيش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 81633359 و سایر شماره های مندرج در سایت دفتر مذکور تماس حاصل فرماييد.
- اسكن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 30 آبان ماه 1399 (براي دانشجويان ترم آخر)
- اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي و عكس 3*4 (عكس 3*4 با فرمت JPEGو حجم كمتر از KB 50)
- ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان (لازم به ذكر است مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند). ضمناً ارائه رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي و یا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... مي باشند. (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
- تصوير كارت هوشمند پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان يا گواهي تعويض آن از مراكز پليس + 10
- پذيرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافيت تحصيلي لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://services.epolice.ir وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.
تبصره 1 - پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسبت به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).
تبصره 2 - داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.
- تصوير گواهی پايان يا معافيت و يا ترخيص از لایحه طرح نيروي انساني
- گواهی تسويه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
- تصوير كارت سهميه ايثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…
- برای دریافت فرم تعهد عدم مغایرت مدارک ارسالی با اصل مدارک نیز به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید.
- ثبت نام كنندگان محترم لطفاً جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری کلاس ها (که در حال حاضر و به علت شیوع بیماری کووید 19 بصورت مجازی خواهد بود) و نحوه وزمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمايند. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه مراجعه نمایید.
- براي دريافت كارت دانشجوئي و اطلاع از امكانات رفاهي، خوابگاه و... به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمايند.
توجه:
الف: جهت آگاهي از تكميل بودن وتائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثر بعد از 48 ساعت کاری به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را مشاهده و پرينت فرمايید.
ب: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد لطفاً سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایيد.
ه:. چنانچه در زمان ثبت نام برای آپلود مدارک یا ثبت اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه با مشکل مواجه شدید با شماره 81633034 و 81633047 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در واحد فناوری اطلاعات مشکل را بررسی و با شماره جهت رفع اشکال تماس حاصل نمایند. ضمناً تلفن شماره 81633751 اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ایام ثبت نام از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 پاسخگو سوالات احتمالی شما عزیزان خواهد بود.
ارسال نظر