اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه علوم پزشکی تهران

 با سلام و آرزوی موفقیت،

 پذیرفته‌شدگان گرامی ضروری است جهت ثبت ‌نام اینترنتی از روز سه شنبه مورخ دهم مهرماه 1403 لغایت چهارشنبه یازدهم مهرماه 1403 با مراجعه به سایت ثبت نام به آدرسhttps://sipad.tums.ac.ir/stdnew    و وارد نمودن کد ملی به‌ عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به‌ عنوان رمز عبور با تکمیل فرمها و اسکن مدارک ثبت‌نامی مشروحه زیر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در تاریخ فوق به ‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.

توجه: الزامی است کلیه مدارک با فرمت JPEG  وحجم کمتر از 500kb  جهت وضوح اسکن شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی:
 - شناسنامه ( تمام صفحات)

- کارت ملی (پشت و رو)

- عکس 4×3

- دانشنامه یا گواهینامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل باشد (جهت دانشجویان ترم آخر که تا تاریخ 31/6/1403 فارغ التحصیل شده اند )

- کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان به ‌صورت کارت هوشمند

- پذیرفته شدگان پسر باید برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی وارد سایت وظیفه عمومی به نشانی https://sakha.epolice.ir  ، یا به مراکز خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به ثبت معافیت تحصیلی خود اقدام و برگه تاییدیه اولیه شرایط مشمول را اخذ نموده و در هنگام ثبت نام اینترنتی اسکن نمایند در غیراینصورت ثبت نام تایید نخواهد شد.

- ضروری است پذیرفته شدگان با سهمیه 25 درصد به بالا شاهد و ایثارگر روز شنبه و یکشنبه مورخ 14 و 15 مهرماه 1403 با در دست داشتن کارت ایثارگری و شناسنامه ایثارگر به ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در خیابان ایتالیا پلاک 74 روبروی آزمایشگاه جامع دانشگاه طبقه ششم مراجعه نمایند.

 

- جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص امکانات رفاهی، خوابگاه و صدور کارت دانشجویی به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمایید. شماره تلفن امور رفاهی 88352176

توجه:

  الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً بعد از حداکثر دو روزکاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت نماید.

ب: در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص می‌باشد باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.

تاریخ ثبت‌نام حضوری:در خصوص ثبت نام حضوری و دریافت اصل مدارک از طریق سایت دانشکده توانبخشی اطلاع حاصل نمایید.

                                                          

 

 

 

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی