اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی 1403

ثبت نام پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی آغاز شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی 1403

باسلام و آرزوی توفیق الهی
    پذیرفته شدگان محترم مقتضی است از تاریخ 8 مهرماه 1403 لغایت 15 مهرماه 1403 برای ثبت نام اینترنی وتکمیل واسکن فرم ها و مدارک ثبت نا‌می مشروحه زیر به نشانی سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew   مراجعه و با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور ، نسبت به ثبت نام خود اقدام فرمایند ضمناً لازم به ذکر است ، بازه زمانی اعلام شده  تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نگردند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد. 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

1- اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی و تحویل آن پس از تایید نهایی به دانشکده دندانپزشکی  می باشد.

*برای دریافت فرمهای سند تعهد محضری و اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمائید. (برای ورود اینجا کلیک کنید.)

2-تکمیل وامضای فرمهای ثبت نامی شماره یک   شماره دو شماره سه

3-تصویر پایان ویا گواهی مبنی براتمام وضعیت طرح خدمت نیروی انسانی(براساس مندرجات دفترچه راهنمای آزمون)

4- شناسنامه (از تمام صفحات ) - کارت ملی و عکس 3.4 ( با فرمت JPEG و حجم کمتر از 50KB)

5- موافقت نامه بدون قید وشرط  از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (لازم به ذکراست مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می با شند)

6-تسویه صندوق رفاه مقطع دکترای عمومی (در صورت داشتن)

7-رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای  مستخدمین رسمی، پیمانی وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)

8- مدرکی دال بر فارغ التحصیلی در مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی

- ارائه گواهی  مبنی بر فارغ التحصیلی تا 31/06/1403 از دانشگاه محل تحصیل.

9-تصویرکارت پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان به صورت کارت هوشمندیا گواهی تعویض ازمراکز پلیس + 10 

1-9-پذیرفته شدگان مشمول در حین ثبت نام برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به سایت وظیفه عموم سخا به نشانی https://services.epolice.ir   شوند.

 

2-9-با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح ، کلیه مشمولان فارغ التحصیل برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه مذکور اقدام نماید در غیراینصورت غایب محسوب می گردند.

3-9-افرادی که  به جهت قبولی دردانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند نیز باید درسایت مذکور درخواست خود را ثبت نمایند ونیازی به دریافت نامه از دانشگاه محل قبولی ندارند. این افراد بعد از تایید دانشگاه به یگان مربوطه جهت ترخیص از خدمت، معرفی می شوند.

4-9- پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدور مجوز ثبت نام از سوی وظیفه عمومی پیگیری نمایند و مجوز ثبت نام صادر از وظیفه عمومی ( نامه تاریخ –شماره وامضا دارد) را در میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ اسکن نمایند.

5-9- از ادامه تحصیل دانشجویانی که برگه مجوز ثبت نام صادرشده از وظیفه عمومی خود را در مهلت مقرر اسکن ننمایند، جلوگیری خواهدشد.

6-9-دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی نظیر مقطع تحصیلی ، شروع بتحصیل ، رشته تحصیلی ومقطع قبلی دقت کافی بنمایند.

*درخصوص اطلاع از امکانات رفاهی به سایت معاونت دانشجویی فرهنگیhttp://vsca.tums.ac.ir    مراجعه فرمایند.

  توجه:ضروری است پذیرفته شدگان محترم حتماً قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش دستیاری): به سایت http://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f  مراجعه و اقدام نمایید و در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. برای شروع و ورود به سایت گزینش از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید و در صورت نیاز با شماره 09358772776 تماس حاصل نمایید.

*: ضروری است جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ثبت نامی پس از ارسال مدارک از طریق اینترنتی مجدداً برای پی گیری مراحل ثبت نام  به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده وفرم تاییدیه ثبت نام موقت را دریافت نمایید.

 

کلمات کلیدی
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی