• تاریخ انتشار : 1399/09/22 - 09:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4053
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1399

پذیرفته شدگان می توانند در تاریخ 23 آذر تا 6 دی 99 نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند آن اقدام کنند.

با سلام و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی؛ 

خواهشمند است از تاريخ 23 آذر 99 لغايت 6 دی 99 براي ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سايت https://sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است به دليل تداخل ثبت نام از پذيرفته شدگان ساير مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تكميل مدارك و تائيد نهايي آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 (بهمن ماه) مي باشد.

توجه خیلی مهم:

الف: ضروری است پذیرفته شدگان قبل از ثبت نام اینترنتی براي تكميل فرم هاي بررسي صلاحيت عمومي (گزينش) به سايت http://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام فرمايند. (کد ملی به عنوان کد کاربری و برای دریافت رمز عبور به گزینه فراموشی کلمه عبور مراجعه نمایند).

 توجه: برای چگونگی تکمیل اطلاعات خواسته شده به راهنمای دستیاران و دانشجویان در ابتدای سامانه مراجعه گردد. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم در روزهای اداری از ساعت 8:30 تا 14:30 با تلفن 09358772776 تماس حاصل فرمایید.

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:

  1. اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور براساس سهميه قبولي (براي دريافت فرم سند تعهد محضري به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه و برای اطلاع از نحوه سپردن وثيقه ملكي به جاي سند تعهد محضري قبول شدگان با استفاده سهميه مناطفق محروم و آزاد و شرايط ضامنين به سايت امور حقوقي دانشگاه به آدرس http://vcmdrp.tums.ac.ir/content/5097/ مراجعه فرمایيد).

ضمناً درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سند تعهد محضري و مشاوره حقوقي  پيش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 81633359 و سایر شماره های مندرج در سایت دفتر مذکور تماس حاصل فرماييد.

  1. اسكن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 30 آبان ماه 1399 (براي دانشجويان ترم آخر)
  2. اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي و عكس 3*4  (عكس 3*4 با فرمت JPEGو حجم كمتر از KB 50)
  3. ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان (لازم به ذكر است مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند). ضمناً ارائه رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي و یا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... مي باشند. (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
  4. تصوير كارت هوشمند پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان يا گواهي تعويض آن از مراكز پليس + 10 
  5. پذيرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافيت تحصيلي لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://services.epolice.ir  وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.

تبصره 1 - پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسبت به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).

تبصره 2 - داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.

  1. تصوير گواهی پايان يا معافيت و يا ترخيص از لایحه طرح نيروي انساني
  2. گواهی تسويه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
  3. تصوير كارت سهميه ايثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…
  4. برای دریافت فرم تعهد عدم مغایرت مدارک ارسالی با اصل مدارک نیز  به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید.

   

  • ثبت نام كنندگان محترم لطفاً جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری کلاس ها (که در حال حاضر و به علت شیوع بیماری کووید 19 بصورت مجازی خواهد بود) و نحوه وزمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمايند. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده  به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه مراجعه نمایید.
  • براي دريافت كارت دانشجوئي و اطلاع از امكانات رفاهي، خوابگاه و... به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir  مراجعه فرمايند.

توجه:

 الف: جهت آگاهي از تكميل بودن وتائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثر بعد از 48 ساعت کاری به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را مشاهده و پرينت فرمايید.

ب: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد لطفاً سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایيد.

ه:. چنانچه در زمان ثبت نام برای آپلود مدارک یا ثبت اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه با مشکل مواجه شدید با شماره 81633034 و 81633047 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در واحد فناوری اطلاعات مشکل را بررسی و با شماره جهت رفع اشکال تماس حاصل نمایند. ضمناً تلفن شماره 81633751 اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ایام ثبت نام از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 پاسخگو سوالات احتمالی شما عزیزان خواهد بود.

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 166891
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه