اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان پنجاه و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی
نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان پنجاه و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی اعلام شد.
قابل توجه پذیرفته شدگان پنجاه و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی 1405-1404
باسلام و آرزوی توفیق الهی
پذیرفته شدگان محترم مقتضی است ازتاریخ 17 شهریورماه 1404 لغایت 30 شهریورماه 1404 برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نامی زیر با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشانی سایت ثبت نامیhttps://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک زیر و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است عدم ثبت نام پذیرفته شدگان، انصراف تلقی شده و اسامی آنها جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره آموزشی کلیه پذیرفته شدگان از اول مهرماه می باشد.
توجه خیلی مهم:
الف: ضروری است پذیرفته شدگان برای تکمیل فرمهای بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت Sajed. tums. ac. ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرمها گزینش اقدام فرمایند. (کد ملی به عنوان کد کاربری و برای دریافت رمز عبور، به گزینه فراموشی کلمه عبور مراجعه نمایند). بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. شماره تماس سامانه ساجد 02188992765 . (نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید، پس از ورود به کارتابل کاری ابتدا میزکار را کلیک و گزینه تکمیل اطلاعات و ارجاع را زده سپس در منوی ثبت درخواست تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی همچنین فایل pdf رزومه کاری خود را بارگذاری، سپس سوابق تحصیلی و معرفان علمی از اساتید مقطع قبل و معرفان عمومی آشنایان و دوستان را تکمیل نمایید و در نهایت از گزینه ارجاع منوی کاربر گزینه عابدی را انتخاب نمایید.) . ضمناّ برای انتخاب پسورد ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد و علائم فقط از @ استفاده شود. بدیهی است نام کاربری کد ملی داوطلب خواهد بود.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:
1-بارگذاری سفته بانکی تکمیل شده و سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی و تحویل آن به آموزش کل پس از تایید امور حقوقی به آدرس بلوار کشاورز - نبش خیابان قدس -طبقه هفتم (معاونت آموزشی) اتاق 702 . ضمناً تایید نهایی فرایند ثبت نام، منوط به تحویل سند تعهد به آموزش کل می باشد.
توجه:
الف)ضروری است سفته بانکی قبل از مراجعه به دفاتر اسناد رسمی تهیه گردد تا درحین تنظیم سندتعهد محضری، شماره سفته در متن سند درج گردد.
ب)برای دریافت فرمهای سند تعهد محضری اینجا کلیک کنید.
با عنایت به نامه شماره 3054/500/د مورخ 06/06/1404وزارتخانه مبالغ سفته برای مقطع تخصصی در سال تحصیلی 1405-1404 به شرح جدول زیر می باشد. ضروری است پذیرفته شدگان محترم با توجه به سهمیه قبولی نسبت به تهیه سفته و تنظیم سند تعهد محضری اقدام و تصاویر واضح آن را در سایت ثبت نام بارگذازی نمایند و برای تایید نهایی اصل سند تعهد محضری و سفته را به آموزش کل واقع در بلوار کشاورز - نبش خیابان قدس - ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران - طبقه هفتم اتاق 702 اداره تخصصی و فوق تخصصی ارائه نمایند.

|
ردیف |
مقطع |
سهمیه قبولی وضعیت استخدامی |
مبالغ سفته |
|
1 |
تخصص بالینی |
آزاد |
1240800000 تومان |
|
3 |
تخصص بالینی |
مناطق محروم موضوع برقراری عدالت آموزشی |
2112000000 تومان |
2-تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی شماره یک فرم شماره دو
3- اسکن گواهی مبنی برفراغت ازتحصیل تا31 شهریور ماه 1404
4-اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی برای فارغ التحصیلان شهریور 1396 به بعد
5-اسکن شناسنامه (تمام صفحات) کارت ملی وعکس (3*4 (عکس 3*4 با فرمت JPEG وحجم کمترازKB 50))
6-ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت بدون قیدوشرط با ادامه تحصیل ازسوی بالاترین مقام سازمان مربوطه (لازم به ذکراست مستخدمین رسمی وپیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می باشند)
تبصره- حکم ماموریت آموزشی یامرخصی بدون حقوق برای پذیرفته شدگانی که دراستخدام رسمی یا پیمانی وزراتخانه ها، سازمانها ونهادهاو... می باشند.
7-تصویرکارت پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان
1-9-پذیرفته شدگان مشمول در حین ثبت نام برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به سایت وظیفه عموم سخا به نشانی https://services.epolice.ir مراجعه نمایند.
2-9-با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح ، کلیه مشمولان فارغ التحصیل برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه مذکور اقدام نماید در غیراینصورت غایب محسوب می گردند.
3-9-افرادی که به جهت قبولی دردانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند نیز لازم است درسایت مذکور درخواست خود را ثبت نمایند ونیازی به دریافت نامه از دانشگاه محل قبولی ندارند. این افراد بعد از تایید دانشگاه به یگان مربوطه جهت ترخیص از خدمت، معرفی می شوند.
4-9- پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدور مجوز ثبت نام از سوی وظیفه عمومی پیگیری نمایند و مجوز ثبت نام صادر از وظیفه عمومی ( نامه تاریخ –شماره وامضا دارد) را در میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ اسکن نمایند.
5-9- از ادامه تحصیل دانشجویانی که برگه مجوز ثبت نام صادرشده از وظیفه عمومی خود را در مهلت مقرر اسکن ننمایند، جلوگیری خواهدشد.
6-9-دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی نظیر مقطع تحصیلی ، شروع بتحصیل ، رشته تحصیلی ومقطع قبلی دقت کافی نمایند.
10-تصویر پایان یا معافیت ویا ترخیص از طرح نیروی انسانی
11-تسویه صندوق رفاه (درصورت تسویه نمودن)
12- تصویر پروانه دائم (درصورت اخذ و داشتن پروانه)
13- تصویر کارت سهمیه ایثارگران
14-تصویر کارنامه قبولی با ذکر نمره و رتبه قبولی (در صورت داشتن)
-در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی (خوابگاه و...) به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی http://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمایید.
توجه:
الف: جهت آگاهی ازتکمیل بودن وتائید مدارک ضروری است مجددا" به سایت ثبت نام مراجعه تا "پیام ثبت نام انجام شد "را مشاهده نمائید و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت مراجعه به گروه پرینت بگیرید.
ب: درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد باید سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائید.
ج:برای دریافت کارت دانشجوئی پس ازصدور کارت دانشجوئی به نشانیvsca.tums.ac.ir مراجعه نمایید.
د: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) بوسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکان پذیر می باشد ونیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه اینجا کلیک کنید.
ه:.برای اطلاع از شماره های تماس و محل گروه ها اینجا کلیک کنید.
ز: در صورت نیاز با شماره 66492271 اداره تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ (گزینه عدد2)تماس حاصل فرمایید.
ارسال به دوستان