معاونت آموزشی | بازی نبرد آموزشی از مجموعه برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه برگزار شد

معاونت آموزشی

معاونت آموزشی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1404/02/13 - 11:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 91
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازی نبرد آموزشی از مجموعه برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه برگزار شد

در اولین روز از کنگره هفته آموزش دانشگاه، بازی نبرد آموزشی با حضور دانشجویان رشته مقاطع مختلف علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد.

بازی نبرد آموزشی از مجموعه برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، در اولین روز از کنگره هفته آموزش دانشگاه، بازی نبرد آموزشی با حضور دانشجویان رشته مقاطع مختلف علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد. این مسابقه که از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به طول انجامید با حضور ۸ تیم ۴ نفره و در دو مرحله در ساختمان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار شد.
داوران این مسابقه دکتر انسیه جمشیدی، عضو هیئت علمی دانشگاه و سوسن زرگر دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزش پزشکی در حین داوری و امتیاز دهی، با تکمیل صحبت های دانشجویان و بیان توضیحات تکمیلی در خصوص هر سوال، بر بار علمی دانشجویان در این بازی جذاب می افزودند. در پایان هر مرحله نیز امتیازات جمع بندی شده و گروه برتر مشخص می شد. وجود چالش های جذاب و هیجان انگیز نظیر (ایفای نقش، کارت شانس، خلاقیت و امتیاز کار گروهی و ...) باعث ایجاد فضای جذاب و تعاملی بین تیم های شرکت کننده شده و به هیجان این مسابقه می افزود. این بازی ۲ گروه برنده داشت که به هر گروه بیست میلیون ریال جایزه نقدی به همراه گواهی معتبر از مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تعلق گرفت.
به گزارش واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، در اولین روز از کنگره هفته آموزش دانشگاه، بازی نبرد آموزشی با حضور دانشجویان رشته مقاطع مختلف علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد. این مسابقه که از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به طول انجامید با حضور ۸ تیم ۴ نفره و در دو مرحله در ساختمان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار شد.
داوران این مسابقه دکتر انسیه جمشیدی، عضو هیئت علمی دانشگاه و سوسن زرگر دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزش پزشکی در حین داوری و امتیاز دهی، با تکمیل صحبت های دانشجویان و بیان توضیحات تکمیلی در خصوص هر سوال، بر بار علمی دانشجویان در این بازی جذاب می افزودند. در پایان هر مرحله نیز امتیازات جمع بندی شده و گروه برتر مشخص می شد.
وجود چالش های جذاب و هیجان انگیز نظیر (ایفای نقش، کارت شانس، خلاقیت و امتیاز کار گروهی و ...) باعث ایجاد فضای جذاب و تعاملی بین تیم های شرکت کننده شده و به هیجان این مسابقه می افزود. این بازی ۲ گروه برنده داشت که به هر گروه بیست میلیون ریال جایزه نقدی به همراه گواهی معتبر از مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تعلق گرفت.

  • کد خبر : 296945
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه