• تاریخ انتشار : 1402/06/25 - 11:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9135
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

اطلاعیه فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403/1402

فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403/1402 اعلام شد.

باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی 

خواهشمند است از تاریخ 27 شهریورماه 1402 لغایت 3 مهرماه 1402  برای ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سایت ‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و نسبت به ا‌سکن مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره نیمسال اول سال تحصیلی 1403/1402 می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

  1. -     تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی
  2. -      اسکن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا 31 شهریور ماه 1402 (برای دانشجویان ترم آخر)
  3. -     فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر(که قبلا توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا و مهر شده است)
  4. -     اسکن شناسنامه (تمام صفحات) کارت ملی و عکس 4*3 با فرمتJPEG  وحجم کمتر ازKB 50
  5. -     تصویر کارت هوشمند پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان و یا گواهی تعویض آن از مراکز پلیس + 10 
  6. -     پذیرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافیت تحصیلی لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir  وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.
  7. برای دریافت فرم تعهد کارشناسی ارشد اینجا کلیک نمایید.

تبصره 1 - پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).

تبصره 2 - داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.

  • لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور
  • https://vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995
  •  پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر گردد.
  • دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برای آنان ازسوی سازمان وظیفه عمومی صادر می گردد، می تواند بعلت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا" علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود.
  • دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی بنمایند.
  •  مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد.
  • دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشکده (موردنظر)
  • تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره وراهنمایی 096480
  1. -      تصویر گواهی پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام طرح خدمات  قانونی تا تاریخ 31/06/1402
  2. -     ارائه گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا تاریخ 31/06/1402 برای کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی گردش خون
  3. -     گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
  4. - تصویر کارت سهمیه ایثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…
  5. - پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان می بایست نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر را اخذ نمایند.

توجه خیلی مهم:

الف: ضروری است پذیرفته شدگان همزمان با ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت Sajed.tums.ac.ir   مراجعه و نسبت به تکمیل فرم های گزینش اقدام فرمایند بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم های مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم با تلفن های 88992765 – 021 و یا 09383340659 تماس حاصل فرمایید. (نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایند). ضمناّ برای انتخاب پسورد ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و علائم خاص استفاده شود. بدیهی است نام کاربری کد ملی داوطلب خواهد بود.

 

ب: جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ضروری است مجددا" حداکثر بعد از 48 ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه آن را جهت ارائه به هنگام ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت فرمایید.

ج: درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد لطفاً سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایید.

د: ثبت نام کنندگان محترم لطفاً جهت اطلاع از زمان دقیق شروع دوره و نحوه وزمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمایند. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده اینجا کلیک نمایید.

ر: برای دریافت کارت دانشجوئی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به سایتhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمایید.

ز: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) بوسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکان پذیر می باشد و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت .برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه اینجا کلیک فرمایید.

ه: در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633253  و شماره واتس آپ، ایتا و سروش 09302308499 تماس حاصل فرمایید.

تاریخ ثبت نام حضوری

تاریخ ثبت نام حضوری جهت تحویل اصل مدارک توسط دانشکده ها اطلاع رسانی خواهد گردید.

توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیر سهمیه قبول‌ شده‌اند به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائه‌ اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبت‌نام الزامی است.

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت
  • کد خبر : 246029
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی