نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد

نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه شنبه 7 مردادماه 1402 از ساعت 13:00 لغایت 15:00 در محل سالن شورای مرکز آموزش مهارتی- حرفه ای و دفتر آموزش مداوم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، این نشست به منظور بررسی و هم اندیشی در خصوص  مسائل مربوط به حوزه آموزش با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه و مدیران حوزه معاونت آموزشی برگزار شد.

در این نشست پیش از ورود به دستور جلسه در خصوص تامین نیروی انسانی،  وضعیت طرح های در حال اجرا و سرعت بخشیدن به این طرح ها، مسائل مالی و موضوعات مختلف حوزه آموزش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر قنبری مسئول دبیرخانه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه در این نشست گزارشی از وضعیت سامانه آزماد به عنوان شبکه آزمایشگاه جامع آموزشی ارائه داد و در ادامه اعضای شورا  در  خصوص  قابلیت ها،  ساختار و مشکلات پیش روی این سامانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر سلیمانی مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای و دبیر آموزش مداوم دانشگاه نیز پیرامون  ساختار موکس (MOOCs)­، بارگذاری محتوای الکترونیکی آموزشی بر روی آن و تعداد دوره ها مطالبی بیان کرد در ادامه مواردی از بندهای دستور جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در هر مورد تصمیم مقتضی اتخاذ گردید.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings