نشست دبیرخانه کلان منطقه 10 آمایشی با دبیران کارگروه های تخصصی دانشگاهی برگزار شد

به منظور بررسی گزارش اقدامات انجام شده در دانشگاه ها در راستای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری نشست دبیرخانه کلان منطقه 10 آمایشی با حضور اعضای کمیته کلان منطقه و دبیران کارگروه های تخصصی دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، این نشست با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، دکتر غلامرضا حسن زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و نایب رییس شورای کشوری عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی، دکتر قنبری، دبیر کمیته عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی کلان منطقه۱۰، اعضای کمیته کلان منطقه و دبیران کارگروه‌های تخصصی دانشگاهی روز سه شنبه ۱ اذرماه ۱۴۰۱ در محل  سالن مدافعین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به اساتید و شرکت کنندگان، حضار را دعوت به معرفی جهت آشنایی بیشتر اعضا با یکدیگر نمود.

وی در ادامه بر لزوم تشکیل جلسات پیگیری اقدامات انجام شده در دانشگاه‌ها در راستای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری تاکید کرد و افزود: این جلسات با هدف بررسی گزارشات دانشگاه‌ها از تلاش‌ها و اقداماتی که در جهت پیشبرد اهداف و اجرایی سازی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی صورت گرفته تشکیل می‌شود.

دکتر قنبری دبیر کمیته عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی کلان منطقه10  در این نشست  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات دبیرخانه منطقه ۱۰ آمایشی  در راستای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری از دبیران کارگروه تخصصی دانشگاهی خواست گزارش مختصری ازشرح وظایف و فعالیت‌های صورت گرفته در کارگروه مربوطه را بیان و نظرات خود را جهت پیشبرد برنامه‌ها اعلام کنند.

دکتر غلامرضا حسن زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و نایب رییس شورای کشوری عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی در این نشست افزود: مرجعیت علمی با سرمایه گذاری بر روی سه حوزه آموزش، پژوهش و نیروی انسانی به‌ دست می‌ آید و در این مقوله به فرهنگ سازی، شبکه سازی و برنامه ریزی برای اجرا باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه   یکی از مباحث مورد تاکید ریاست جمهوری، بهره وری است تصریح کرد: لذا هدف اصلی ما بهره وری در آموزش علوم پزشکی است و تلاش می‌کنیم برنامه‌ها به گونه‌ ای طراحی ‌ شوند که ارتقاء بهره وری و اثربخشی سیستم را به دنبال داشته باشند.

همچنین دراین نشست هریک از دبیران کارگروه تخصصی دانشگاهی ضمن معرفی خودگزارش مختصری ازشرح وظایف و فعالیت‌های صورت گرفته در کارگروه مربوطه را بیان و نظرات خود را جهت پیشبرد برنامه‌ها اعلام کردند

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings