مراسم افتتاحیه سمینار سراسری بازی و بازی وار سازی در آموزش علوم پزشکی برگزار شد

مراسم افتتاحیه سمینار سراسری بازی و بازی وار سازی در آموزش علوم پزشکی روز پنج شنبه 19 مهرماه 1403 با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، اساتید، دانشجویان، صاحبنظران و سایر مدعوین در سراسر کشور در محل سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، در مراسم افتتاحیه این سمینار دکتر سید فرشاد علامه  معاون آموزشی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به حضار از کمیته علمی و اجرایی سمینار بازی و بازی وار سازی در آموزش علوم پزشکی قدرانی کرد.
وی در ادامه  افزود: استفاده از روش­ های نوین و گیمیفیکیشن (Gamification) در حوزه آموزش پزشکی  در جنبه های مختلف بسیار ارزشمند است. ما تلاش و سعی کردیم در حوزه آموزش از روش های نوین و شبیه سازی استفاده و بهره کافی  را ببریم دکتر علامه با اشاره به مزایای استفاده از Gamification در آموزش اظهار داشت: انگیزه  و مشارکت دانشجویان با استفاده از این روش های نوین بالا می رود و ماندگاری و اثر بخشی  آموزش افزایش می یابد.
وی  با بیان اینکه قطعا  استفاده از روش های نوین مسیری نو  در آموزش پزشکی ایجاد خواهند کرد تصریح کرد: یادگیری مبتنی بر بازی و بازی وارسازی،  اپلیکیشن‌ موبایل،  گیمیفیکیشن و  شبیه سازی  Simulation  در آموزش پزشــکی از جایگاه و نقش مهمی  برخوردار هستند.
دکتر علامه در پایان ابراز امیدواری کرد: نتایج سمینار بازی و بازی وار سازی در آموزش علوم پزشکی برای شرکت کنندگان مفید واقع شود و شرکت­ کنندگان و اساتید بتوانند استفاده و بهره لازم را ببرند.
سپس در ادامه دبیر علمی سمینار دکتر محبوبه مافی نژاد ضمن خوشامدگویی به مدعوین اهداف برنامه و گزارش روند داوری و برنامه ریزی را بیان کرد. همچنین دکتر آرش میر محمد صادقی  دبیر اجرایی سمینار نیز  برنامه های سمینار سراسری بازی و بازی وار سازی در آموزش علوم پزشکی را برای حضار تشریح کرد.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه