ششمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، ششمین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه با عنوان سخنرانی کلیدی لیدرشیپ و چالش های آموزشی در روز یکشنبه مورخ ۱ خردادماه سالجاری از ساعت ۹:۰۰ تا ۹:۴۵ به صورت هیبرید مجازی و حضوری (به صورت محدود) در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در ابتدا دکتر محبوبه مافی نژاد بیوگرافی از دکتر علی جعفریان، عضو هیات علمی دانشگاه را بیان کرد. در ادامه این نشست دکتر جعفریان، اذعان داشت  لیدرشیب یکی از ضروریات تغییر است و جزء لازم مدیریت است و هیچ گاه محیط آموزشی بدون چالش نخواهد بود. در ادامه دسته بندی انواع چالش های آموزشی را بیان و شرح داد و نکات کلیدی مورد نیاز در فرایند هدایت و برنامه ریزی اقدامات آموزشی مورد بحث قرار داد.
وی در پایان با ذکر یادی از استاد گرانقدر دکتر مسلم بهادری پس از پاسخ به سوالات شرکت کنندگان جمع بندی و جلسه را خاتمه داد.
این رویداد با ثبت نام ۵۷۱ نفر از شرکت کنندگان برگزار شد. 
لازم به توضیح است که برنامه های کنگره هفته آموزش در قالب برگزاری ۲۵ رویداد از ۳۱ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد. برای دریافت برنامه کنگره هفته آموزش دانشگاه اینجا کلیک کنید.
کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings