زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴​

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴​ اعلام شد.

قابل توجه داوطلبان هفدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403

با­­سلام­ و ­آرزوی­ موفقیت،

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه هجدهم تیرماه 1403 لغایت چهارشنبه بیستم تیرماه 1403 در سایت آزمون های دانشگاه به آدرسexamr.tums.ac.ir  برای مشاهد و پرینت فعال خواهد شد. داوطلبان می­بایست با مراجعه به سایت مذکور نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. برای شرکت در آزمون پرینت کارت مذکور و هم چنین کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.

- آزمون روز پنجشنبه بیست و یکم تیرماه 1403 راس ساعت9:00 صبح در دانشکده پزشکی ، ساختمان جدید دانشکده داروسازی و مرکز طبی کودکان آغاز خواهد شد، لذا در این راستا الزامی است که داوطلبان حداکثر راس ساعت 8:30 صبح در محل آزمون درج شده در کارت آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

- داوطلبان گرامی لطفا از به همراه داشتن وسایل اضافی (الکترونیکی، ساعت هوشمند، کیف، تلفن همراه حتی به صورت خاموش و غیره ...) پرهیز نمایید، در غیر اینصورت به عنوان تقلب محسوب و داوطلب از امتحان محروم خواهد شد.

- دفترچه آزمون پس از امتحان در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

  • مهلت اعتراض داوطلبان حداکثر تا ساعت 13:00 روز یکشنبه مورخ 24/4/1403 می­باشد و اعتراضات در سایت exam.tums.ac.ir  در قسمت پنل ثبت گردد.

- تاریخ اعلام نتایج آزمون کتبی دهم مردادماه 1403

می­باشد.

- حداکثر ظرفیت نهایی پذیرش دانشجو 20 نفر است. بدیهی است در صورتیکه داوطلبان شرایط علمی لازم را احراز ننمایند ظرفیت پذیرش از 20 نفر کمتر خواهد بود.

- معدل داوطلبان به صورت محرمانه از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی آنها استعلام خواهد شد.

آدرس دانشکده پزشکی: میدان انقلاب – خیابان قدس- خیابان پورسینا درب شمالی دانشگاه

آدرس دانشکده داروسازی: میدان انقلاب-خیابان 16 آذر ساختمان جدید دانشکده داروسازی

آدرس مرکز طبی کودکان: انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر محمد قریب ، جنب بیمارستان امام خمینی

توجه توجه: با توجه به اینکه روز یکشنبه سایت آزمون های دانشگاه به آدرسexamr.tums.ac.ir  در حال بروز رسانی بوده کارت هایی که روز یکشنبه پرینت گرفته شده فاقد اعتبار بوده و مجددا باید کارت پرینت گرفته شود.

کلمات کلیدی
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

Enter your desired term to search
Theme settings