جلسه نهایی هیات داوران به منظور ارزیابی فرایندهای هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی برگزار شد

جلسه نهایی هیات داوران به منظور ارزیابی فرایندهای هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی روز سه شنبه 5 دیماه 1402 در سالن شورای حکیم برگزارشد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، در این نشست که با هدف بررسی و داوری فرایندهای آموزشی ارسالی به دبیرخانه هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی برگزار شد دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و اعضای هیات داوران و مسئولان حیطه های تخصصی جشنواره حضور داشتند.
در این نشست ابتدا دکتر مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه  ضمن خیر مقدم به مدعوین گزارش مبسوطی از روند داوری فرایندهای آموزشی ارسالی به دبیرخانه هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در شش حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی، یاددهی و یادگیری، مدیریت و رهبری آموزشی، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی،برنامه)، طراحی و تولید محصولات آموزشی، یادگیری الکترونیکی را ارائه داد.
وی با اشاره به روند داوری فرایندها گفت: فرایندهای ارسال شده در کمیته های تخصصی هر حیطه بر اساس معیارهای مشخص و منطبق با شیوه نامه مصوب جشنواره آموزشی شهید مطهری  توسط ۵ نفر از داوران تخصصی به صورت انفرادی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و سپس بر اساس نتایج حاصل از داوری های انفرادی، جمع بندی و اجماع نظر داوران آن حیطه کسب شد‌ و در نهایت بعد از بررسی و ارایه فرایندها در هیئت داوران تخصصی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، تعدادی از این  فرایندها به این جلسه برای بررسی نهایی راه یافتند.
در این نشست در ادامه مسئولان حیطه های جشنواره به معرفی فرایندها در حیطه های مختلف خود پرداختند و اعضای هیات داوران به صورت رای دهی مخفی، فرایندهای برتر را انتخاب کردند.
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings