جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز شنبه 8 مهرماه 1402 با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، در این نشست دکتر  علامه معاون آموزشی دانشگاه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و  اعیاد ربیع الاول،  اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش در کنار هم همانند گذشته  سال تحصیلی خوبی را داشته  باشیم.

دکتر رضایت معاون آموزشی پردیس بین‌الملل در این نشست با اشاره به برگزاری  جشن دانش آموختگان دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، گزارشی از وضعیت دانشجویان و دانش‌آموختگان بین‌الملل دانشگاه را  ارائه کرد .

دکتر مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه نیز گزارشی از پژوژه ; بررسی  عوامل موثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه دانشجویان; را ارائه داد سپس مدیران گروه های آموزشی،  معاونین آموزشی دانشکده ها، نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

در ادامه مطابق جلسات پیشین شورای آموزشی موضوعات مختلف آموزشی دانشکده‌ها  از قبیل راه اندازی دپارتمان نورواینترونشن، تبدیل طرح تحقیقاتی به پایان­ نامه، فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی و اضافه سنوات تحصیلی دانشجویان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد سپس  اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند و تصمیمات لازم گرفته شد.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings