برگزاری هفدهمین برنامه کنگره هفته آموزش دانشگاه

نشست اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه به همراه ژورنال کلاب دانشجویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات دانشگاه، به مناسبت هفته آموزش، نشست اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه به همراه ژورنال کلاب دانشجویی برگزار شد.در ابتدای این نشست پیام خانلری، دبیر کمیته دانشجویی، به ارائه گزارش بیست و پنجمین همایش آموزش علوم پزشکی کشوری شامل هفدهمین جشنواره شهید مطهری، ششمین جشنواره ایده های نوآورانه و دومین جشنواره پژوهشگر برتر آموزشی پرداخت و به اعضای کمیته پیشنهاد کرد علاوه بر شرکت در همایش، آن را به اعضای دفاتر دانشکده ای معرفی کنند. 
خانلری ضمن اشاره به موفقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در این همایش گفت: در ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی که همزمان با همایش برگزار شد، دانشجویان دانشگاه توانستند نیمی از رتبه های برتر را کسب کنند.
سپس فرید خسروی مقاله با عنوان"Designing health professional education curricula using    systems thinkingperspectives"را در قالب ژورنال کلاب با محوریت تفکر سیستمی در علوم پزشکی ارائه کرد. 
در ادامه، بحث حول ارائه یک نقشه مفهومی برای سیستم آموزش پزشکی دنبال شد که با بارش افکار حاضرین بسط داده شد و توسط دکتر نسترن مقبولی، مدیر واحد توانمندسازی و مشارکت آموزشی دانشجویان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

Enter your desired term to search
Theme settings