نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزارشد

نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شنبه 12 اسفندماه 1402 با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونین آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه در سالن شورای حکیم برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی،  در این نشست ابتدا  دکتر رضایت معاون آموزشی پردیس بین‌الملل ضمن ارائه گزارشی در خصوص  وضعیت و تعداد دانشجویان  بین الملل از تعامل و همکاری مدیران  و  معاونین آموزشی دانشکده های دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

دکتر ذوالفقاری عضو هیات علمی دانشگاه، مفاد و کلیات سند تقویت آموزش مجازی با استفاده از تجربیات دوران کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تهران را  برای حاضران تشریح کرد در ادامه اساتید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر مافی نژاد  مدیر مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه در این نشست نیز  پیرامون تدوین و اجرای طرح های نیازسنجی برنامه های درسی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مطالبی بیان کرد و در ادامه ضرورت نیازسنجی، اهداف و ساختار و تشکیلات نظام نیازسنجی برنامه های درسی را  تشریح کرد.

همچنین در این نشست موضوعات مختلف آموزشی دانشکده‌ ها  از قبیل درخواست تغییر نام گروه بیوشیمی به بیوشیمی بالینی، بررسی در خصوص اعضای ثانویه رشته هوش مصنوعی-دانشکده فناوریهای نوین پزشکی، برنامه ریزی آموزش ترویج تغذیه با شیر مادر، فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی و اضافه سنوات تحصیلی دانشجویان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد سپس  اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند و تصمیمات لازم گرفته شد.

توضیح اینکه در این نشست  با اهدای لوح تقدیر از مدیران حوزه آموزش و  معاونین آموزشی دانشکده ها تجلیل به عمل آمد.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings