نخستین گردهمایی سالیانه ادوار المپیاد مدیریت نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

نخستین گردهمایی سالیانه ادوار المپیاد مدیریت نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت مرکز رشد استعدادهای درخشان دانشگاه و با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه روز پنج شنبه 3 آذرماه 1401 در محل سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، این گردهمایی با حضور دکتر سید  فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه ، دکتر بهادر مکّی آبادی رئیس مرکز استعدادهای درخشان، دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان ، دکتر امیر حسین تکیان معاون امور بین الملل دانشکده بهداشت، دکتر میرزازاده مشاور معاون آموزشی دانشگاه،دکتر قاسم رجبی  مدیر بیمارستان مرکز طبی 2( حکیم)، دکتر فرساد نوری زاده معاون مرکز استعدادهای درخشان و جمعی از اساتید، منتورها و دانشجویان برگزیده المپیاد روز پنج شنبه 3 آذرماه 1401 در محل سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه  برگزار شد.

دکتر مکّی آبادی رئیس مرکز استعدادهای درخشان با بیان اینکه المپیاد مدیریت نظام سلامت برای تقویت مهارت، نوآوری، استدلال و حل مسأله در میان دانشجویان پزشکی طراحی شده است تصریح کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت­های دانشجویان در زمینه مدیریت برای داشتن آینده ای مطلوب در نظام سلامت و آموزش پزشکی کشور امری حیاتی و ضروری است.

دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان سرمایه­ های اصلی دانشگاه  هستند افزود: باید از خلاقیت دانشجویان در ارائه راهکارها برای رفع مشکلات حوزه سلامت استفاده کرد  و امیدوارم بتوانیم  از نظرات و پیشنهادات و ایده­ های نوآرانه دانشجویان در حوزه آموزش بهره بیشتری ببریم.

دکتر تکیان معاون امور بین الملل دانشکده بهداشت نیز در این نشست با بیان اینکه دغدغه اصلی ما توسعه است افزود: تا اندیشه ای نو به صورت مجصول یا خدمتی جدید درآید تلاش بسیار نیاز است لذا از دانشجویان انتظار دارم  با جدیت و پشتکار ایده­های نوآورانه خود را کاربردی و به محصول  تبدیل کنند.

دکتر بدو رییس مرکز طبی کودکان با بیان اینکه آمایش سرزمین، راهبردی برای توسعه آموزش عالی سلامت است افزود: اجرای آمایش سرزمین یک نیاز و ضرورت اساسی برای حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار و تحقق عدالت اجتماعی در نظام سلامت است که  با همت و پشتکار دانشجویان نخبه و استفاده از ایده­های خلاق آنان امکانپذیر است.

دکتر نوری زاده معاون مرکز استعدادهای درخشان نیز در این نشست شناخت اصول اصلی و مفاهیم مهم مدیریت در هر بخش و صنفی  را ضروری دانست.

توضیح اینکه در این گردهمایی مهندس قریشی در خصوص design thinking، Design Mindset، Empathy و Health care مباحثی را مطرح کرد و در ادامه دانشجویان و منتورها  ضمن معرفی خود در خصوص حیطه فعالیت و  حیطه­ های مورد علاقه مطالبی را بیان کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز از از منتورهای سال گذشته المپیاد مدیریت دانشگاه با اهدا جوایز و لوح قدردانی شد.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings