دبیرخانه کلان منطقه 10 آمایشی با دبیران کارگروههای تخصصی دانشگاهی نشستی برگزارکرد

به منظور بررسی شاخص ها و چک لیست های پایش عملکرد کارگروههای تخصصی، نشست دبیرخانه کلان منطقه 10 آمایشی با حضور دبیران کارگروههای تخصصی دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، با توجه به ابلاغ دبیران و تشکیل کارگروههای تخصصی کلان منطقه ده در راستای اجرایی سازی برنامه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی نشست دبیرخانه کلان منطقه 10 آمایشی با دبیران کارگروههای تخصصی دانشگاهی دوشنبه 11 مهرماه 1401در سالن شورای معاونت آموزشی دانشگاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه دکتر قنبری، دبیر کمیته عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی کلان منطقه 10 ضمن خوش آمدگویی به دبیران جدید از تلاش ها و اقداماتی که در جهت پیشبرد اهداف و اجرایی سازی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی در دانشگاه ها و موسسات مستقر در منطقه توسط دبیران کارگروه های تخصصی دانشگاهی در سطح منطقه آمایشی ده صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد و از دبیران خواست ضمن معرفی خود گزارشی از فعالیت های صورت گرفته درکارگروه مربوطه خود را ارائه دهند.

در ادامه هریک از دبیران کارگروه تخصصی دانشگاهی ضمن معرفی خودگزارش مختصری ازشرح وظایف و فعالیت های صورت گرفته در کارگروه مربوطه را بیان و نظرات خود را جهت پیشبرد برنامه ها اعلام کردند.

همچنین در این نشست مقرر شد  جلسات شورای دبیران کلان منطقه بصورت فصلی یکبار برگزار شود.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings