جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز شنبه 14 مردادماه 1402 با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونین آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، در این نشست پیش از ورود به دستور جلسه در خصوص  برنامه های آموزشی سال تحصیلی 1403-1402 ، نحوه برگزاری کلاس های درس در سال تحصیلی جدید،  جلب مشارکت حداکثری دانشجویان، استفاده از فناوری های نوین جهت ارایه دروس و محتواهای آموزشی و مجموعه قوانین و مقررات تحصیلی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر خواجوی راد مدیر مرکز امور هیات علمی، کلیات و مفاد شیوه نامه جذب و اجرای دوره یک ساله آشنایی با مقدمات بالینی ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه پزشکی را تشریح کرد سپس مدیران گروه های آموزشی،  معاونین آموزشی دانشکده ها، نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

دکتر قنبری مسئول دبیرخانه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه  نیز در این نشست گزارشی از قابلیت ها، اهداف و  ساختار سامانه آزماد به عنوان شبکه آزمایشگاه جامع آموزشی ارائه داد و در ادامه همکاری و مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشجویان جهت استفاده از این سامانه  را خواستار شد.

در ادامه مطابق جلسات پیشین شورای آموزشی موضوعات مختلف آموزشی دانشکده‌ها  از قبیل مصوبه پیشنهادی در خصوص موظفی آموزشی پژوهشی اعضای هیات علمی دارای عضویت ثانویه، درخواست ایجاد گروه آموزشی بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تقاضای پذیرش دانشجو در رشته ی دکترای مامایی در دانشکده پرستاری و مامایی، راه اندازی دوره روزانه کارشناسی ارشد هوشبری، تاسیس و راه اندازی رشته کاردرمانی در مقطع دکتری تخصصی در دانشکده توانبخشی، فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی و اضافه سنوات تحصیلی دانشجویان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد،در ادامه  اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند و تصمیمات لازم گرفته شد.

همچنین  در این نشست  دکتر شب بیدار به عنوان معاون آموزشی و امور دانشجوئی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی معرفی  شد  و از تلاش و زحمات ارزشمند دکتر درخشانیان در مدت تصدی معاونت آموزشی قدردانی شد.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings