اطلاعیه ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد آغاز شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1404/1403

با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی،

خواهشمند است از تاریخ 22 شهریورماه 1403  لغایت 29 شهریورماه 1403 جهت ثبت نا‌م و تکمیل فرآیند آن به سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و با وارد نمودن کد ملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبانی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) نسبت به ا‌سکن مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید. لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته‌شدگان سایر مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

  1. -      تکمیل و اسکن فرم‌های ثبت نامی   جهت دریافت فرم تعهد اینجا کلیک نمایید.
  2. -       اسکن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا 31 شهریور ماه 1403 (برای دانشجویان ترم آخر)
  3. -      فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر (که توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا و مهر شده است.)
  4. -      اسکن شناسنامه (تمام صفحات)، کارت ملی و عکس 4*3 با فرمت JPEG و حجم کمتر از KB 50
  5. -      تصویر کارت هوشمند پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان و یا گواهی تعویض آن از مراکز پلیس +10

پذیرفته‌شدگان مشمول برای بهره‌مندی از معافیت تحصیلی لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.

تبصره 1. پذیرفته‌شدگان سرباز نیز می‌بایستی از طریق سایت فوق‌الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی‌بایستی طولانی‌تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری نمایند. (مزید اطلاع اضافه می‌نماید که این افراد جهت ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت.)

تبصره 2. داوطلبان عزیز در صورت لزوم می‌توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم‌های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.

لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور

https://vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995

 

  • پذیرفته‌شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدور مجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام صادر گردد (مجوز مورد نظر تاریخ، شماره و امضا دارد.)
  • دانشجویانی که بعلت عدم رعایت مقاطع پیش‌نیاز و...، "عدم صدور مجوز ثبت نام" برای آنان از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر می‌گردد، می‌توانند درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک مورد نظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا "علت" عدم صدور معافیت تحصیلی در کارتابل نشان داده می‌شود.
  • دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی نمایند.
  • دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشکده (موردنظر)
  • تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره و راهنمایی 096480
  1. -       تصویر گواهی پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام طرح خدمات قانونی تا تاریخ 31/06/1403
  2. -      ارائه گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا تاریخ 31/06/1403 برای کلیه پذیرفته شدگان رشته تکنولوژی گردش خون
  3. -      گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
  4. -      تصویر کارت سهمیه ایثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و...)
  5. -  پذیرفته‌شدگان استعدادهای درخشان می‌بایست نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر را اخذ نمایند.

توجه خیلی مهم:

الف: ضروری است پذیرفته‌شدگان هم‌زمان با ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم‌های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت sajed.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌های گزینش اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم‌های مذکور فرآیند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم با شماره تلفن 09383340659 تماس حاصل فرمایید.

(نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید. پس از ایجاد رمز و ورود به کارتابل کاری، میز کار، در پایین صفحه بر روی نام خود کلیک کرده و از منوی تکمیل اطلاعات و ارجاع استفاده نمایید. سپس تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی و یک فایل PDF از رزومه کاری خود بارگذاری نمایید. سپس سوابق کاری، تحصیلی و معرفان علمی شامل اساتید، و معرفان عمومی شامل دوستام و آشنایان خود را تکمیل و در نهایت از منوی ارجاع، منوی کاربر، گزینه "محمدی" را انتخاب نمایید.). ضمناّ جهت انتخاب پسورد ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و علائم خاص استفاده شود. بدیهی است نام کاربری کد ملی داوطلب خواهد بود.

ب: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک ضروری است مجدداً حداکثر بعد از 48 ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه آن را جهت ارائه هنگام ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت فرمایید.

پ: درصورت مشاهده پیام "مدارک ناقص می‌باشد" سریعاً نسبت به رفع نواقص اقدام فرمایید.

ت: لطفاً جهت اطلاع از زمان دقیق شروع دوره و نحوه و زمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمایید. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده اینجا کلیک نمایید.

ث: جهت دریافت کارت دانشجویی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به آدرس http://vsca.tums.ac.ir  مراجعه فرمایید.

ج: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) به‌وسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکان‌پذیر می‌باشد و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت. برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه اینجا کلیک فرمایید.

چ: در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره‌های 81633029  و 81633253 و شماره واتساپ، ایتا و سروش 09302308499 تماس حاصل فرمایید.

ح: اخذ شهریه از پذیرفته‌شدگان با تابعیت کشورهای دیگر (اتباع خارجی)

تاریخ ثبت نام حضوری

تاریخ ثبت نام حضوری جهت تحویل اصل مدارک توسط دانشکده ها اطلاع‌رسانی خواهد گردید.

توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیر سهمیه قبول‌ شده‌اند به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائه‌ اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبت‌نام الزامی است.

جهت دریافت دستورالعمل ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی