شرح وظايف اداره تخصصي و فوق تخصصي:

 - انجام كليه مكاتبات اداري دستياران مقاطع تخصصي، تكميلي تخصصي (فلوشيب) و فوق تخصصي

 - انجام مراحل آزمون و پذيرش دستيار تكميلي تخصصي (فلوشيپ)

 - معرفي دستياران جهت طي دوره هاي مهماني به ساير دانشگاه‌ها و بالعكس طبق مقررات آموزشي با رعايت حد مجاز

 - انجام مكاتبات افراد معرفي شده از دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي جهت طي دوره ارزيابي علمي و عملي به دانشكده و ارسال نتيجه به دبيرخانه مذكور

 - ارسال درخواست‌هاي دستياران به دانشكده‌هاي مربوطه و اعلام نتيجه به فرد يا واحد مسئول

 - كنترل گزارش فراغت از تحصيل و ارسال به اداره گواهينامه‌ها و مشمولين

- انجام كليه مكاتبات در خصوص آزمون ارتقاء، گواهينامه و بورد تخصصي و فوق تخصصي

 - انجام مكاتبات مربوط به انصراف،تغيير رشته و انتقال دستياران

 - مكاتبات لازم در خصوص تاسيس رشته با وزارت متبوع و دانشكده‌هاي مربوطه

 - مكاتبات مربوط به درخواست تاييديه مقطع قبل دستياران و دانشجويان پي اچ دي پذيرفته شده فارغ التحصيل از ساير دانشگاهها

 - ارسال ابلاغيه به كليه پذيرفته شدگان آزمون فوق تخصص جهت تعيين محل تعهد از سوي دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي

 - مكاتبات مربوط به ماموريت آموزشي دستياران شاغل

 - اعلام پايان دوره براي دستياران فوق تخصص و فلوشيپ به دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي

 - مكاتبات مربوط به پرداخت شهريه دستياران مشمول شهريه

 - مكاتبات مربوط به اعطاي فرصت تحصيلي دستياران

 - صدور گواهي اشتغال به تحصيل در خصوص دستياراني كه قصد خروج از كشور را دارند با هماهنگي اداره حقوقي و روابط بين الملل دانشگاه

 - مكاتبه با اداره حسابداري دانشگاه و ارسال فيش‌هاي پرداختي دستياران مشمول شهريه

 - ارسال گواهي بيماري دستياران پس از تاييد كميسيون پزشكي دانشگاه به دبيرخانه هاي مربوطه

 - مكاتبات مربوط به صندوق رفاه دستياران

 - مكاتبات مربوط به ارسال دستور العمل‌هاي آموزشي تخصصي و فوق تخصصي دستياران

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه