قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی سال تحصیلی 1402/1403رشته های کارشناسی ارشد، جهت مشاهده اطلاعیه ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی
خواهشمند است از تاریخ 27 شهریورماه 1402 لغایت 3 مهرماه 1402 برای ثبت نام و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و نسبت به اسکن مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره نیمسال اول سال تحصیلی 1403/1402 می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:
تبصره 1 - پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).
تبصره 2 - داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.
توجه خیلی مهم:
الف: ضروری است پذیرفته شدگان همزمان با ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت Sajed.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم های گزینش اقدام فرمایند بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم های مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم با تلفن های 88992765 – 021 و یا 09383340659 تماس حاصل فرمایید. (نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایند). ضمناّ برای انتخاب پسورد ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و علائم خاص استفاده شود. بدیهی است نام کاربری کد ملی داوطلب خواهد بود.
ب: جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ضروری است مجددا" حداکثر بعد از 48 ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه آن را جهت ارائه به هنگام ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت فرمایید.
ج: درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد لطفاً سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایید.
د: ثبت نام کنندگان محترم لطفاً جهت اطلاع از زمان دقیق شروع دوره و نحوه وزمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمایند. . برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکده اینجا کلیک نمایید
ر: برای دریافت کارت دانشجوئی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به سایتhttp://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمایید.
ز: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) بوسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکان پذیر می باشد و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت .برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه اینجا کلیک فرمایید.
ه: در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633253 و شماره واتس آپ، ایتا و سروش 09302308499 تماس حاصل فرمایید.
تاریخ ثبت نام حضوری
تاریخ ثبت نام حضوری جهت تحویل اصل مدارک توسط دانشکده ها اطلاع رسانی خواهد گردید.
توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیر سهمیه قبول شدهاند به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائه اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبتنام الزامی است.