قابل توجه پذیرفته شدگان  پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی   1403-1402

برای دریافت اطلاعیه جدید اینجا کلیک کنید.

 

قابل توجه پذیرفته شدگان پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی   1403-1402

باسلام و آرزوی توفیق الهی 

پذیرفته شدگان محترم مقتضی است از تاریخ 22 مهرماه 1402 لغایت 29 مهرماه 1402برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نا‌می زیر با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشانی سایت ثبت نامی‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew   مراجعه و نسبت به ا‌سکن مدارک زیر و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است بازه زمانی اعلام شده برای  ثبت نام تخصصی تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نگردند، عدم ثبت نام آنها، انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

 توجه:ضروری است پذیرفته شدگان محترم حتماً قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش دستیاری): به سایت http://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f  مراجعه و اقدام نمایید و در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. برای شروع و ورود به سایت گزینش از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید و در صورت نیاز با شماره 02188953141 تماس حاصل نمایید.

توجه:  پذیرفته شدگان محترم  برای ورود به سامانه ساجد کدملی  را به عنوان کد کاربری وارد نمایید و برای ایجاد کلمه عبور از گزینه فراموشی کلمه  عبور استفاده نمایید همچنین کلمه عبور میبایست ترکیبی از حروف انگلیسی( بزرگ و کوچک) ، اعداد و کاراکترهای خاص (نمادها) باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

1- اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی و تحویل آن به آموزش کل پس از تایید امور حقوقی و گزینش  برای تایید نهایی واقع در بلوار کشاورز - نبش خیابان قدس -طبقه هفتم (معاونت آموزشی) اتاق 702 ضمناً تایید نهایی فرایند ثبت نام، منوط به تحویل سند تعهد محضری به آموزش  می باشد.

*برای دریافت فرمهای سند تعهد محضری و اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمائید. (برای ورود اینجا کلیک کنید.)

2-تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی شماره 1-2-3  

 فرم شمار1

شماره  2

شماره  3

3- اسکن  گواهی مبنی برفراغت ازتحصیل تا31 شهریور ماه 1401

4-اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی

5-اسکن شناسنامه (تمام صفحات) کارت ملی وعکس (3*4 (عکس 3*4 با فرمت JPEG  وحجم کمترازKB 50))

6-ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت بدون قیدوشرط با ادامه تحصیل ازسوی بالاترین مقام سازمان مربوطه (لازم به ذکراست مستخدمین رسمی وپیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می باشند)

تبصره- حکم ماموریت آموزشی یامرخصی بدون حقوق برای پذیرفته شدگانی که دراستخدام رسمی یا پیمانی وزراتخانه ها، سازمانها ونهادهاو... می باشند.

7-تصویرکارت پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان به صورت کارت هوشمندیا گواهی تعویض ازمراکز پلیس + 10 

1-9-پذیرفته شدگان مشمول در حین ثبت نام برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به سایت وظیفه عموم سخا به نشانی https://services.epolice.ir   شوند.

2-9-با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح ، کلیه مشمولان فارغ التحصیل برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه مذکور اقدام نماید در غیراینصورت غایب محسوب می گردند.

3-9-افرادی که  به جهت قبولی دردانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند نیز باید درسایت مذکور درخواست خود را ثبت نمایند ونیازی به دریافت نامه از دانشگاه محل قبولی ندارند. این افراد بعد از تایید دانشگاه به یگان مربوطه جهت ترخیص از خدمت، معرفی می شوند.

4-9- پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدور مجوز ثبت نام از سوی وظیفه عمومی پیگیری نمایند و مجوز ثبت نام صادر از وظیفه عمومی ( نامه تاریخ –شماره وامضا دارد) را در میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ اسکن نمایند.

5-9- از ادامه تحصیل دانشجویانی که برگه مجوز ثبت نام صادرشده از وظیفه عمومی خود را در مهلت مقرر اسکن ننمایند، جلوگیری خواهدشد.

6-9-دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی نظیر مقطع تحصیلی ، شروع بتحصیل ، رشته تحصیلی ومقطع قبلی دقت کافی بنمایند.

10-تصویر پایان یا معافیت ویا ترخیص از طرح نیروی انسانی

11-تسویه صندوق رفاه (درصورت تسویه نمودن)

12- تصویر پروانه دائم (درصورت اخذ و داشتن پروانه)

13- تصویر کارت سهمیه ایثارگران

14-تصویر کارنامه قبولی با ذکر نمره و رتبه قبولی (در صورت داشتن)

-در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی (خوابگاه و...) به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی http://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمایید.

توجه:

الف: جهت آگاهی ازتکمیل بودن وتائید مدارک ضروری است مجددا" به سایت ثبت نام مراجعه تا "پیام ثبت نام انجام شد "را مشاهده نمائید و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت مراجعه به گروه پرینت بگیرید.

ب: درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد باید سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائید.

ج:برای دریافت کارت دانشجوئی پس ازصدور کارت دانشجوئی به نشانیvsca.tums.ac.ir  مراجعه نمایید.

د: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) بوسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکان پذیر می باشد ونیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. برای دریافت آدرس میز خدمت دانشگاه  اینجا کلیک کنید.

ه:رای اطلاع از شماره های تماس و محل گروه ها اینجا کلیک کنید.

ز: در صورت نیاز با شماره 66492271 اداره تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ (گزینه عدد2)تماس حاصل فرمایید.