• تاریخ انتشار : 1391/10/02 - 00:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون بیست وپنجمین پذیرش دستیارتخصصی دندانپزشکی

باسلام و آرزوي توفيق الهي

پذيرفته شدگان محترم مقتضي است ازتاريخ 27/6/90لغايت 30/6/90 براي تكميل فرمها ومدارك ثبت نامي زير به نشاني سايت معاونت آموزشيhttp://er.tums.ac.irمراجعه ونسبت به اسكن آنها غير از فرمهاي گزينش اقدام فرمايند:

*سندتعهد محضري عام يا خاص براساس نوع پذيرش ومحل تعهد ثبت شده در دفاتر اسناد محضري سراسر كشور

*فرمهاي ثبت نامي وگزينش 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

*فرم اعلام انصراف ازثبت نام جهت شروع دوره براي كساني كه مي خواهند انصراف دهند.

*تصويرپايان يامعاف ويا گواهي مبني براتمام تعهدات قانوني تا31/6/1390

*تصويرشناسنامه(ازتمام صفحات ) كارت ملي وعكس 3.4

* نامه از محل استخدام مبني بر موافقت با ادامه تحصيل

*تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان وفرم تعهد مشمولين

*تسويه صندوق رفاه (درصورت داشتن )

*رونوشت حكم ماموريت آموزشي يامرخصي بدون حقوق(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

*ارائه گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا31/6/1390براي دانشجويان ترم آخر

* تصوير مدركي دال برداشتن دكتراي دندانپزشكي  براي فارغ التصيلان

*فرم تعهد مبني بر عدم مغايرت مندرجات با اصل مدارك

*ثبت نام كنندگان جهت اطلاع از زمان انتخاب واحد وشروع دوره به دانشكده دندانپزشكي مراجعه نمايند.

*درخصوص اطلاع از امكانات رفاهي به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir/مراجعه فرمايند.

توجه:::ارائه اصل مدارك ثبت نامي (از نهم لغايت دهم  مهرماه) جهت بررسي وتطبيق به معاونت آموزشي واقع درطبقه هفتم ساختمان مركزي دانشگاه اتاق 705  ضروري مي باشد.

 

توجه:::مراجعه حضوري جهت تحويل فرمهاي گزينش (دردونسخه) از نهم لغايت دهم مهرماه بادر دست داشتن دوقطعه عكس،تصاوير تمام صفحات شناسنامه وكارت ملي وحكم استخدامي(درصورت استخدام رسمي) شخصا"به نشاني بلوار كشاورز نبش قدس ساختمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي تهران طبقه هشتم اتاق 802ضروري مي باشد.

فرم شماره 1

فرم شماره 2

فرم شماره 3

فرم شماره 4

فرم شماره 5

فرم شماره 6

فرم شماره 7

فرم شماره 8

فرم شماره 9

فرم شماره 10

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 153761
کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه