• تاریخ انتشار : 1399/08/06 - 11:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2145
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

قابل توجه فرزندان اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی

برای استفاده از تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 99 مطابق دستورالعمل اجرایی جدید نقل و انتقالات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها، 48 ساعت پس از اعلام نتایج آزمون سراسری 99 آغاز و به مدت 3 روز به صورت اینترنتی انجام می شود.

به اطلاع میرساند، برای استفاده از تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 99 مطابق دستورالعمل اجرایی جدید نقل و انتقالات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها، 48 ساعت پس از اعلام نتایج آزمون سراسری 99 آغاز و به مدت 3 روز به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

*توجه

اعضای هیات علمی متقاضی استفاده از تسهیلات فرزندان هیات علمی می توانند پس از تکمیل فرم معرفی نامه (قابل مشاهده در قسمت فایل ها در پایین صفحه) از طریق خدمات غیر حضوری سامانه میز خدمت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ و یا سامانه پیام رسان سروش به شماره 09302308499 اقدام نمایند (فیلم آموزش استفاده از سامانه میز خدمت قابل مشاهده در قسمت فیلم ها در پایین صفحه می باشد) و در صورت تمایل نیز می توانند به صورت حضوری مراجعه کنند.

 نحوه اجرای این تسهیلات به شرح ذیل است:

  1. ثبت نام همانند سال گذشته، به صورت اینترنتی و با مراجعه به آدرس http://fm.sanjesh.org/99/ انجام و مدارک لازم طبق بند 5 دستورالعمل اجرایی (برای مشاهده به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه نمایید)، تهیه و اسکن آن ها را از طریق سایت فوق ارسال و انتخاب رشته نمایید.
  2. طبق دستورالعمل جدید تغییر رشته و انتقال مشروط حذف شده است و فرزندان اعضای هیات علمی فقط امکان انتقال با کسب حد نصاب 90 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده در سهمیه مربوطه را دارا می باشند.
  3. تقاضای داوطلبان، بررسی شده و نتایج به همراه تصاویر مدارک ارسالی به سازمان، بر روی پرتال دانشگاه های مبدا و مقصد http://university.sanjesh.org/sarasari/ قرار میگیرد. نتیجه وضعیت هر داوطلب از طریق پروفایل شخصی (صندوق شخصی داوطلب که در زمان ثبت نام برای او ایجاد می شود) و یا پیامک به اطلاع ایشان خواهد رسید.
  4. معرفی شدگان با اصل مدارک ارسالی در زمان تعیین شده به دانشگاه مقصد مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.
  5. دانشگاه مقصد باید اصل مدارک را با تصاویر ارسال شده بررسی و با پرتال تطبیق داده و سپس نسبت به ثبت نام ایشان اقدام نماید. بدیهی است در صورت وجود هر گونه مغایرت در مدارک، ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود و می بایست مراتب برای بررسی به این سازمان اعلام شود.

شایان ذکر است در صورت مغایرت اطلاعات موجود در پرتال و مدارک ارائه شده توسط داوطلبان، قبولی داوطلب لغو می شود.

6. داوطلبانی که با استفاده از این تسهیلات نقل و انتقال می یابند نیازی به ثبت نام در دانشگاه مبدا ندارند، دانشگاه مبدا می بایست مدارک قبولی و کارت ورود به جلسه داوطلبان را به دانشگاه مقصد ارسال نماید.

فرزندان اعضای هیات علمی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و یا آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیل آزمون سراسری 99 پذیرفته شده اند برای استفاده از تسهیلات بایستی مدارک بند 1-6 را از طریق پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش پزشکی http://darkhast.sanjesh.org/ ثبت نمایند.

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 163000
کلمات کلیدی

ویدئوها

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *