برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
گالري تصاوير
در شوراي آموزشي مورخ 1395/02/25 پس از تلاوت آياتي از كلام ا... مجيد با حضور اعضاي محترم شورا موضوع ترجمان محيطي بستههاي تحول و نوآوري در آموزش پزشكي به عنوان اولين دستور مطرح شد و توضيحاتي پيرامون اينكه بر اساس توانمنديهاي بومي و منطقهاي و با استفاده از بستر آمايش سرزمين آموزش عالي سلامت ماموريتهايي در قالب بستههاي تحول و نوآوري از سوي معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به منطقه ها از جمله منطقه 10 كه شامل دانشگاه علوم پزشكي تهران و ده دانشگاه مستقر در تهران است سپرده شده است. لذا دانشگاهها مكلف شدهاند با برنامه مشخص اقدامات و فعاليتهاي خود را برنامه ريزي، اجرا و پايش نمايند. اين الگوي ماموريت گرايي كه مورد تائيد مقام معظم رهبري نيز ميباشد اميد است منجر به ارتقاي توانمندي دانشگاهها و استفاده بهينه از همه ظرفيتها و اقتضائات بومي دانشگاه¬ها شود. همچنين مطرح شد كه بايد بر اساس شرايط دروني اقداماتي را در خصوص پياده سازي بستههاي تحول در دانشگاه انجام و بر اساس شاخصهاي اعلام شده معاونت محترم آمورشي وزارت بهداشت آنها را ثبت و اعلام نمائيم، همچنين با توجه به اينكه سمت و سوي برنامه عملياتي دانشگاه در سال 95 نيز كه مصوب و ابلاغ شده است مبتني بر بسته هاي تحول و نوآوري است لازم است با تشكيل كارگروههايي مرتبط با بستهها با حضور دانشكدهها و با توليت مسئولين بستهها، ترجمان محيطي بهتري از آنها صورت گيرد. در اين ارتباط معاونين آموزشي نظراتي از جمله تقويت بدنه كارشناسي جهت اجراي بسته ها در دانشكدهها به لحاظ كمي و كيفي و نيز تعريف و ارتباط بسته ها توانمنديهاي دانشكدهها را اعلام داشتند.
عكس: محمدحسين رضايي
در شوراي آموزشي مورخ 1395/02/25 پس از تلاوت آياتي از كلام ا... مجيد با حضور اعضاي محترم شورا موضوع ترجمان محيطي بستههاي تحول و نوآوري در آموزش پزشكي به عنوان اولين دستور مطرح شد و توضيحاتي پيرامون اينكه بر اساس توانمنديهاي بومي و منطقهاي و با استفاده از بستر آمايش سرزمين آموزش عالي سلامت ماموريتهايي در قالب بستههاي تحول و نوآوري از سوي معاونت آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به منطقه ها از جمله منطقه 10 كه شامل دانشگاه علوم پزشكي تهران و ده دانشگاه مستقر در تهران است سپرده شده است. لذا دانشگاهها مكلف شدهاند با برنامه مشخص اقدامات و فعاليتهاي خود را برنامه ريزي، اجرا و پايش نمايند. اين الگوي ماموريت گرايي كه مورد تائيد مقام معظم رهبري نيز ميباشد اميد است منجر به ارتقاي توانمندي دانشگاهها و استفاده بهينه از همه ظرفيتها و اقتضائات بومي دانشگاه¬ها شود. همچنين مطرح شد كه بايد بر اساس شرايط دروني اقداماتي را در خصوص پياده سازي بستههاي تحول در دانشگاه انجام و بر اساس شاخصهاي اعلام شده معاونت محترم آمورشي وزارت بهداشت آنها را ثبت و اعلام نمائيم، همچنين با توجه به اينكه سمت و سوي برنامه عملياتي دانشگاه در سال 95 نيز كه مصوب و ابلاغ شده است مبتني بر بسته هاي تحول و نوآوري است لازم است با تشكيل كارگروههايي مرتبط با بستهها با حضور دانشكدهها و با توليت مسئولين بستهها، ترجمان محيطي بهتري از آنها صورت گيرد. در اين ارتباط معاونين آموزشي نظراتي از جمله تقويت بدنه كارشناسي جهت اجراي بسته ها در دانشكدهها به لحاظ كمي و كيفي و نيز تعريف و ارتباط بسته ها توانمنديهاي دانشكدهها را اعلام داشتند.
عكس: محمدحسين رضايي
ارسال به دوستان