چهارمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال 1401 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت آموزشی، چهارمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز شنبه 28 خرداد ماه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونین آموزشی دانشکده ها و نمایندگان ریاست دانشگاه از ساعت 13:30 تا 15:00 در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت آموزشی، چهارمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه روز شنبه 28 خرداد ماه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونین آموزشی دانشکده ها و نمایندگان ریاست دانشگاه از ساعت 13:30 تا 15:00 در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه با توجه به انتصاب خانم دکتر ادبی با حکم ریاست دانشکده پزشکی به عنوان معاون آموزش دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه از زحمات و تلاش های آقای دکتر علیرضا ایمانی در زمان تصدی پست معاونت آموزشی دانشکده قدرانی کرده و ضمن اهدای لوح یادبود برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

ابلاغ دستورالعمل بازنگری شده تشکیل گروه های آموزشی

در ادامه دکتر نسیم خواجوی مدیر مرکز امور هیات علمی معاونت آموزشی اعلام کرد دستورالعمل تشکیل گروه های آموزشی از سوی وزارت متبوع بازنگری و به دانشگاه ابلاغ شده است وی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید حداقل شش عضو هیات علمی آموزشی شاغل با تخصص مرتبط با درجه استادیاری و بالاتر که حداقل 3 نفر از آنان رسمی یا پیمانی باشند برای تشکیل گروه الزامی است و می بایست حداقل یک رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی یا دکترای عمومی را تحت پوشش داشته باشند.

وی همچنین گفت تغییر دیگر این دستورالعمل این است که تنها یک نفر از شش نفر عضو هیات علمی گروه می تواند وابستگی سازمانی دوگانه از رشته های مرتبط داشته باشد. همچنین تشکیل گروه های آموزشی با عنوان مشابه در دانشکده های متفاوت تابعه دانشگاه ممنوع اعلام شده است.

در پایان مدیر مرکز امور هیات علمی معاونت گفت با توجه به ابلاغ این دستورالعمل از دانشکده ها خواهیم خواست مجدد گروه های آموزشی مستقر دانشکده ها را با رویکرد جدید بازبینی نمایند تا انشاالله بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای اجرای دستورالعمل در دانشگاه داشته باشیم.

ترم تابستان دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر پورشهیدی مدیر امور آموزشی دانشگاه اعلام کرد با توجه به استعلام از دانشکده ها برای برگزاری ترم تابستان سال تحصیلی 1400-1401 اجرای این ترم صرفاً به صورت دانشگاهی بوده و برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد. کلاس ها و امتحانات به صورت حضوری خواهد بود. همچنین دانشجویان با تایید معاونت آموزشی دانشکده می توانند از فرصت مهمانی ترم تابستان در سایر دانشگاه ها استفاده نمایند.

آیین نامه مهمانی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر امور آموزشی دانشگاه گفت به منظور ایجاد وحدت رویه در بین دانشکده های دانشگاه به منظور بررسی درخواست های مهمانی و انتقال آیین نامه ای با توجه به مصوبات و ضوابط مربوطه در کمیته ای در معاونت آموزشی تدوین خواهد شد.

در پایان شورای آموزشی دانشگاه مصوب کرد مهمانی دائم و انتقال در دانشگاه ممنوع است و کلیات آیین نامه به تصویب رسید.

در ادامه جلسه درخواست ها و موارد دانشجویی در جلسه مطرح و رسیدگی شد.

کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings