دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

به اطلاع میرساند، ثبت نام برای استفاده از تسهیلات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور 48 ساعت پس از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400 آغاز و به مدت 3 روز به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و با توجه به شیوع کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی امکان مراجعه حضوری وجود ندارد.

*توجه

اعضای هیات علمی متقاضی استفاده از تسهیلات فرزندان هیات علمی می توانند پس از تکمیل فرم معرفی نامه (قابل مشاهده در قسمت فایل ها در پایین صفحه) از طریق خدمات غیر حضوری سامانه میز خدمت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ و یا سامانه پیام رسان سروش به شماره 09302308499 اقدام نمایند (فیلم آموزش استفاده از سامانه میز خدمت قابل مشاهده در قسمت فیلم ها در پایین صفحه می باشد) و در صورت تمایل نیز می توانند به صورت حضوری مراجعه کنند.

 

  1. ثبت نام همانند سال 1399، به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت http://fm.sanjesh.org/1400/انجام می شود.
  2. طبق دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی و متمم آن، فرزندان اعضای هیات علمی در صورت احراز شرایط لازم، می توانند از تسهیلات انتقال و یا انتقال مشروط استفاده کنند اما امکان تغییر رشته وجود ندارد.
  3. تقاضای داوطلبان پس از بررسی بر روی پرتال دانشگاه های مبدا و مقصد به نشانی http://university.sanjesh.org/Sarasari/ قرار میگیرد و نتیجه وضعیت هر داوطلب از طریق پروفایل شخصی و یا پیامک به اطلاع ایشان خواهد رسید.
  4. معرفی شدگان با اصل مدارک ارسالی در زمان تعیین شده به دانشگاه مقصد مراجعه و اقدام به ثبت نام می نمایند.
  5. در صورت وجود مغایرت در مدارک، ثبت نام امکان پذیر نبوده و مراتب برای بررسی به سازمان سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.
  6. به پیوست فرم معرفی عضو هیات علمی رسمی و پیمانی (فقط برای اعضای عیات علمی پیمانی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی) این معرفی نامه باید به صورت رسمی، تایپ شده و همراه با مهر و امضای معاونت آموزشی دانشگاه محل خدمت عضو هیات علمی و دارای شماره و تاریخ باشد.

*اعضای محترم هیات علمی پیمانی می بایست قبل از مراجعه (حضوری و غیرحضوری) به معاونت آموزشی دانشگاه ، به همراه آخرین حکم پیمانی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب مراجعه و پس از تائید صلاحیت عمومی و اعلام تاریخ شروع به کار به معاونت آموزشی جهت دریافت معرفی نامه مراجعه نمایند.

7. فرزندان اعضای هیات علمی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و یا آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و یا دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۰ پذیرفته شده اند، برای استفاده از این تسهیلات، با توجه به تعداد اندک متقاضیان، بایستی تمامی مدارک لازم طبق بند ۵ دستورالعمل اجرایی این تسهیلات و در خواست خود را از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org/ofmportal/#/ ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال میشود. متقاضیان پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتباتبه آدرس http://rahgiri.sanjesh.org/pursuit/ وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. پس از بررسی و تهیه معرفی نامه ثبت نام در دانشگاه، نامه مربوطه به همراه مدارک هیات علمی از طریق سیستم ERP به دانشگاه ارسال و به متقاضی اطلاع داده میشود برای ثبت نام با همراه داشتن اصل مدارک به دانشگاه مراجعه نمایند.

 

کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings