بیمه مسئولیت دستیاران بالینی تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ پزشکی سال تحصیلی 1401-1400 برقرار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی؛ بیمه مسئولیت شغلی دستیاران بالینی تخصصی رشته های پزشکی در مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ از ابتدای مهر 1400 لغایت ابتدای مهر 1401 برقرار شد.
دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه اعلام کرد با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه دستیاران بالینی پزشکی برای سومین سال پیاپی از مزایای بیمه مسئولیت شغلی بهره مند شدند. وی در توضیح نحوه دریافت بیمه نامه ها اعلام کرد به منظور تسهیل در دریافت بیمه نامه ها با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با شرکت بیمه دی دستیاران می توانند بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به وب¬سایت بیمه دی به آدرس https://www.dayins.com/pirapezeshkan  سوابق بیمه خود را از سال 1398 دریافت نمایند.
وی همچنین در ادامه گفت با توجه به تکمیل فرایند ثبت¬نام دستیاران جدیدالورود (ورودی 1400) لیست ایشان نیز جهت برقراری بیمه به شرکت ارسال شده است که به محض اعلام شرکت بیمه این عزیزان نیز می توانند نسبت به دریافت بیمه نامه خود اقدام نمایند. 
دکتر علامه گفت: از این فرصت استفاده می کنم و از تلاش دستیاران عزیز دانشگاه به ویژه در کارزار مبارزه با کرونا صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم و برای ایشان سلامتی و موفقیت های روز افزون آرزو می کنم.
کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings