اطلاعیه ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان دوره تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ ) 1401

بدینوسیله به اطلاع می رساند: بازه زمانی ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1401/10/14 لغایت 1401/10/21است.

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان  تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش دوره  تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)1401

پذیرفته شدگان محترم مقتضی است از تاریخ14   دیماه 1401لغایت 21 دیماه 1401 برای ثبت نام اینترنی وتکمیل واسکن فرم ها و مدارک ثبت نا‌می مشروحه زیر به نشانی سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور ، نسبت به ثبت نام خود اقدام فرمایند. ضمناً لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده  تمدید نخواهد شد و کسانیکه موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نگردند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد. 

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اینترنتی:

1-پرداخت الکترونیکی شهریه تحصیلی پذیرفته‌شدگان دوره­های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) رشته های پزشکی ورودی سال تحصیلی 1402-1401  (برای مشاهده جدول شهریه اینجا کلیک کنید)

2-تکمیل و ا مضای فرمهای ثبت نامی1-2-3 (برای دریافت فرم شماره 1 اینجا ، فرم شماره 2 اینجا و فرم شماره 3 اینجا را کلیک کنید.)

3- گواهی معاف یا  انجام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ 31/06/1401 صادرشده از معاونت درمان یا مرکز امور هیئت‌علمی وزارت متبوع برای کسانی که به‌صورت مشروط ثبت‌نام نموده‌اند.

4-تصویر شناسنامه (از تمام صفحات) کارت ملی و عکس 4*3

5- نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (برای شاغلین در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها)

6- تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌وظیفه برای آقایان به‌صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + 10

تبصره 1: مشمولان ماده یک قانون نحوه تأمین اعضا هیئت‌علمی باید از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

تبصره 2 :پذیرفته شدگان مشمولی که خدمت نظام وظیفه خود را به صورت انجام طرح تحقیقاتی در بنیاد نخبگان انجام می دهند برای ادامه  تحصیل ملزم به توقف طرح و اخذ معافیت تحصیلی از سازمان نظام وظیفه می باشند.

7-رونوشت حکم مأموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)

8-تصویر حکم استخدامی

9- تصویر مدرکی دال بر قبولی دانشنامه تخصصی

*-ثبت‌نام کنندگان جهت اطلاع از نحوه تقسیم و تعیین محل مراکز آموزشی می توانند با گروه های آموزشی تماس حاصل نمایند. برای مشاهده شماره تماس گروه ها اینجا کلیک کنید

*در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی http://vsca.tums.ac.ir/مراجعه فرمایند.

توجه: 

الف- جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً برای پی گیری به سایت ثبت نامی مراجعه تا پیام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده و فرم ثبت‌نام تائید شد را دریافت نمایند.

ب: در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص است باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.

 

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

Enter your desired term to search
Theme settings