اطلاعیه ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه علوم پزشکی تهران

زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401  دانشگاه علوم پزشکی تهران

 با سلام و آرزوی موفقیت،

   پذیرفته‌شدگان گرامی ضروری است جهت ثبت ‌نام اینترنتی از روز دوشنبه مورخ هجدهم مهرماه 1401 لغایت پایان وقت روز  چهارشنبه بیستم مهرماه 1401 با مراجعه به سایت ثبت نام به آدرسhttps://sipad.tums.ac.ir/stdnew    و وارد نمودن کد ملی به‌ عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به‌ عنوان رمز عبور با تکمیل فرمها و اسکن مدارک ثبت‌نامی مشروحه زیر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در تاریخ فوق به ‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.

توجه: الزامی است کلیه مدارک با فرمت JPEG  وحجم کمتر از 500kb  جهت وضوح اسکن شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی:

-تکمیل فرم های اخذ تعهد از پذیرفته شدگان شامل

فرم شماره 1 اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر دارا بودن تمامی شرایط وضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون

- فرم شماره 2 اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر نداشتن مدارک با ارزش بالاتر از کارشناسی ، عدم اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر از کارشناسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

- فرم شماره 3  اخذ تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  فرم 4 اخذ تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان وزرات علوم ، تحقیقات و فناوری
فرم 5 اخذ تعهد از پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی گروه های آموزشی مختلف در آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 ( مختص دوره های روزانه)

- فرم شماره 6  اخذ تعهد ازپذیرفته شدگان مبنی بر گذراندن دروس پیش نیاز رشته قبولی کارشناسی ناپیوسته نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی کاردانی آنها

فرم 9 اخذ تعهد از پذیرفته شدگان قبول مشروط

- گواهی پایان طرح نیروی انسانی یا ترخیص از طرح یا معاف از طرح(در صورت عدم شروع طرح در خواستی مبنی بر عدم شروع طرح تهیه واسکن شود)

- حکم استخدام وموافقت محل کار جهت جهت پذیرفته شدگانی که از سهمیه کارکنان استفاده نموده اند.

- تصویر شناسنامه ( از کلیه صفحات ) وعکس ( با فرمت  JPEG وحجم کمتراز 50kb )

- تصویر کارت ملی ( پشت ورو )

- کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام ‌وظیفه برای آقایان به‌ صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس+ 10

- جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارت دانشجوئی، خوابگاه ، تغذیه  ودریافت تسهیلات رفاهی، سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به آدرس http://vsca.tums.ac.ir  (صفحه ویژه اطلاع رسانی دانشجویان جدید الورود ) را مرتب بازدید فرمایید.

*جهت کسب اطلاعات در خصوص خدمات خوابگاهی از قبیل تقاضای اسکان به وب‌ سایت http://eskan.tums.ac.ir مراجعه نمایید.

شماره تماس امور رفاهی و خوابگاه: 88352176

توجه:

  الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً  بعد از یک روز کاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت نماید. در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص می‌باشد باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.

ج: برای دریافت کارت دانشجوئی پس از صدور شماره دانشجوئی به نشانی  vsca.tums.ac.ir  مراجعه نمایید.

توجه: ویژه پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه

- پذیرفته شدگان برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی باید وارد سایت وظیفه عمومی (پنجره واحد خدمات فراجا) به نشانی https://sakha.epolice.ir شوند.

- ابتدا در سایت ثبت نام کنید و وارد سامانه احراز هویت خدمات فراجا شوید. راهنمای ثبت نام در بخش ثبت نام موجود می‌باشد.

- برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی از مسیر وظیفه عمومی - درخواست معافیت تحصیلی داخلی اقدام نموده و سپس در قسمت نوع درخواست: معافیت تحصیلی داخلی را انتخاب کرده، ثبت درخواست را بزنید و سایر مراحل را انجام دهید.

- ثبت درخواست معافیت تحصیلی برای دانشجویان شامل مراحل ذیل می­باشد:

1. ثبت اطلاعات فردی 2. ثبت اطلاعات تحصیلی مقطع قبلی 3 . ثبت اطلاعات مقطع تحصیلی جدید و درخواست معافیت تحصیلی 4. پرداخت هزینه درخواست

- که پس از پرداخت هزینه، درخواست دانشجو جهت بررسی سوابق و تایید به کاربر دانشگاه مربوط ارسال میشود.

- قبل از ثبت نام جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی، ابتدا قسمت پرسش و پاسخ سایت را مطالعه نمایید.

- پذیرفته شدگان برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 نیز اقدام نمایند.

- پذیرفته شدگان دانشگاه که در حال گذراندن خدمت سربازی می باشند نیز باید در سایت ثبت درخواست کنند و پس از تایید مجوز ثبت نام از دانشگاه می توانند از معاونت های وظیفه عمومی سراسرکشور مجوز ترخیص را دریافت و سپس نسبت به طی مراحل ترخیص از خدمت اقدام نمایند.

- پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود تا صدور مجوز ثبت نام از سوی وظیفه عمومی را مشاهده و پیگیری نمایند و مجوز ثبت نام صادره از وظیفه عمومی یا برگه معافیت تحصیلی دانشجویی (نامه تاریخ، شماره وامضا دارد) را در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://mizekhedmat.tums.ac.ir/  اسکن و ارسال نمایند.

- از ادامه تحصیل دانشجویانی که برگه مجوز ثبت نام صادره از وظیفه عمومی خود را در مهلت مقرر اسکن و ارسال ننمایند جلوگیری خواهدشد.

- دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام از سمت وظیفه عمومی برای ایشان صادر می گردد که می تواند به علت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و ... باشد باید درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک مورد نظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود.

- دانشجویان هنگامی که به سن 18 سالگی (سن مشمولیت) می رسند می توانند در سایت ثبت نام کنند (سن مشمولیت = سال تولد + 18) به عنوان مثال شخصی که متولد 17/07/1383 می باشد در تاریخ 01/07/1401 مشمول می شود.

- براساس اعلام وظیفه عمومی، پذیرفته شدگان نیمسال دوم جهت راهنمایی برای ثبت و درخواست معافیت تحصیلی با شماره تلفن گویا سازمان وظیفه به شماره 096480 تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان وظیفه بهره مند شده و سپس در سایت وظیفه ثبت درخواست کنند. (سایر دانشجویان هم برای مشاوره و راهنمایی می توانند با این شماره تماس بگیرند).

- دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی نظیر مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی و نام دانشگاه دقت کافی نمایند.

- معافیت تحصیلی دانش آموزی و تایید شرایط اولیه مشمول مورد قبول نمی باشد. از ارسال آن به میز خدمت دانشگاه و دانشکده خودداری نمایید.

- مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد، در غیر این صورت از ادامه تحصیل شخص جلوگیری خواهد شد.

- دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به اینصورت عمل کنند: دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشکده مورد نظر

تاریخ ثبت‌نام حضوری:

تاریخ و مکان ثبت نام حضوری پس از ثبت نام نهایی اینترنتی و دریافت شماره دانشچویی از طریق سایت معاونت آموزش دانشکده دندانپزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

شماره تلفن کارشناس آموزش: 42794214

آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

Enter your desired term to search
Theme settings