بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری
آغاز به کار بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
صبح نخستین روز بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با برگزاری 8 کارگاه و یک دوره 8ساعتی با تمرکز بر آموزش علوم پزشکی روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1402 آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، عناوین این کارگاه ها که در سالن های همایش رازی و سالن های کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شدند به شرح ذیل است:
کارگاه شماره 1:
کارگاه best practices in distance education after the pandemic که با حضور اساتید بین المللی و به زبان انگلیسی در سالن یاسینی برگزار شد.
کارگاه شماره 2:
نحوه طراحی آزمون ویژگی های کلیدی برای گروه های بالینی ، یکی از آزمون های استعداد بالینی است که در آزمون بورد استفاده میشود و هدف این کارگاه این بود که شرکت کنندگان با استاندارد های طراحی آزمون آشنا شوند.
کارگاه شماره 3:
منتورشیپ بهزیستی فراگیران، در این کارگاه 4تا گام در یک سال آموزشی توضیح داده شد. گام اول آشنایی با منتور و منتی، گام دوم هدف گزینی ، گام سوم رسیدن به اهداف ، گام چهارم پایان بخش رابطه
این کارگاه با موضوع منتورشیب به شکل جامع و اداره گام های اجرایی در خصوص نحوه اجرای بهینه آن در گروه های بالینی برگزار شد
کارگاه شماره 4: چگونه یک برنامه درسی مبتنی بر ترجیحات یادگیری دانشجویان نسل z تدوین کنیم؟
این کارگاه با اهداف آشنایی با ویژگی های نسل z ،مفهوم شکاف نسلی و انواع طبقات نسلی و روش های یادگیری بر اساس ویژگی های شخصیتی نسل z برگزار شد .
کارگاه شماره 5: طراحی و مدیریت محیط های یادگیری بالینی برای اجرای آموزش بالینی موثر برگزار شد
کارگاه شماره 6: آسکی مجازی طراحی، اجرا و چشم انداز اینده برگزار شد و در این کارگاه در خصوص چگونگی طراحی یک ازمون آسکی و نحوه برگزاری آن توضیح داده شد و در مورد بیمارنما و نحوه به کارگیری آن در آزمون ها نکاتی بیان شد.
کارگاه شماره 7: آشنایی با اصول طراحی اپلیکیشن های آموزشی و سلامت و تولید یک اپلیکیشن با موضوع طراحی اپلیکیشن های آموزشی برگزار شد.
کارگاه شماره 8: آشنایی با تعاملات بین حرفه ای با طعم بازی، به بررسی موضوع تعاملات بین حرفه ای پرداخت که در نهایت با بازی مافیای علوم پزشکی خاتمه پیدا کرد.
ارسال به دوستان