اطلاعیه ثبتنام از پذیرفتهشدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 95-94 دانشگاه علوم پزشکی تهران
با سلام و آرزوي موفقيت
ضمن عرض سلام و تبريك بمناسبت موفقيت شما در اين آزمون ، ضروري است پذيرفته شدگان گرامي جهت ثبتنام اينترنتي از تاريخ 21 شهريور ماه 1394 لغايت 24 شهريور ماه 1394 براي تكميل فرمها و مدارك ثبت نامي زير با وارد نمودن شماره داوطلبي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشاني سايت ثبت نام به آدرس http://er.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به اسكن مدارك مشروحه ذيل و ثبتنام اينترنتي خود اقدام نمايند. بديهي است عدم ثبتنام در تاريخ فوق بهمنزله انصراف تلقي خواهد شد.
*فرمت فايلهاي ارسالي بايد jpg و همچنين حجم فايلهاي ارسالي نبايد بيشتر از 500k باشد.
توجه:
كليه دانشجويان جديد الورود الزامي است در مراسم آغاز سال تحصيلي 95-94 در روز شنبه 4 مهرماه 1394 ساعت 8 تا 10 صبح به آدرس بلوار كشاورز – ابتداي خيابان قدس – سازمان مركزي علوم پزشكي تهران – سالن آمفي تئاتر شركت نمايند.
مدارك لازم براي ثبتنام اينترنتي:
1- تكميل فرم هاي ثبت نام:
الف) فرم شماره 1 براي كليه پذيرفته شدگان
ب) فرم شماره 2 مخصوص پذيرفته شدگان منطقه 1، شاهد ، رزمندگان
ج) فرم شماره 3 مخصوص پذيرفته شدگان منطقه 2،3
د) فرم مشخصات داوطلبين افغاني وعراقي
ه) فرم مشخصات پذيرفته شدگان
2- گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي(كه تاريخ 31 شهريور ماه 94 اخذشده باشد) براي داوطلبان نظام جديد آموزش متوسطه با مهرو امضاء مدير مركز پيش دانشگاهي كه نوع گواهي پيش دانشگاهي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي در آن قيد شده باشد.
3- اصل مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه نظام جديد آموزش متوسطه و سال ما قبل ديپلم براي داوطلبان نظام جديد آموزش متوسطه با مهرو امضاء مديردبيرستان و يا هنرستان
4- گواهي مدرك دوره كارداني براي پذيرفته شدگاني كه با مدرك فوق ثبت نام نموده اند.
5- اصل ريز نمرات دوره سه ساله متوسطه
6- گواهينامه دوره چهارساله نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان
7- اسكن شناسنامه (ازكليه صفحات )و عكس4*3
8- تصويركارت ملي (پشت و رو)
9- گواهي استفاده ازسهيمه شهداء و ايثارگران
10- تصويركارنامه قبولي اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري
11- كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس+10
تبصره: پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفاند حداكثر تا يك ماه با در دست داشتن يك قطعه عكس و تصوير گواهي پايان پيش دانشگاهي جهت صدور معافيت تحصيلي به معاونت آموزش دانشكده مربوطه مراجعه نمايند.
12- پذيرفتهشدگان اتباع خارجي ضروري است يكي از مدارك اقامتي يا شناسايي معتبر مشروحه ذيل را اسكن نمايند.
الف: كارت هويت ويژه اتباع خارجي معتبر
ب : گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)
ج : دفترچه پناهندگي سياسي صادره از نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران
د : برگ خروج از كشور مدت دار صادره از اداره كل امور اتباع خارجي وزارت كشور
- جهت كسب اطلاعات لازم در خصوص سند تعهد محضري و امكانات رفاهي به سايت معاونت دانشجويي به آدرس http://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرماييد.
* جهت كسب اطلاعات در خصوص خدمات خوابگاهي از قبيل تقاضاي اسكان به وبسايت http://eskan.tums.ac.ir مراجعه نماييد.
توجه:
الف: جهت آگاهي از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجدداً به سايت مراجعه تا پيام ثبتنام انجام شد را مشاهده نماييد.
ب: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص ميباشد بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نماييد.
ج: براي دريافت كارت دانشجوئي پس از صدور شماره دانشجوئي به نشاني vsca.tums.ac.ir مراجعه نماييد.
توجه ويژه (تسهيلات رفاهي) :به استناد آيين نامه اسكان، سكونت دانشجويان در تعطيلات تابستان و نوروز در خوابگاهها اكيدا ممنوع است. براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد در صورت ثبت پروپوزال، فقط براي يك بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه قابل بررسي در شوراي اسكان مي باشد.
تذكر:ضمناً ارسال فرم تعهد محضري مطابق بند يك اطلاعيه معاونت دانشجويي در سامانه اسكان خوابگاه الزامي است و همچنين دانشجويان دختر مي بايست ضمن دريافت فرم محارم از سايت اسكان مديريت امور خوابگاهها و تأييد و امضاي والدين محترم، نسبت به اسكن و ارسال آن اقدام نمايند.
توجه ويژه (غذاي دانشجويي):در صورت تمايل به استفاده از غذاي دانشجويي مي توانيد پس از دريافت شماره دانشجويي به وب سايت http://food.tums.ac.ir مراجعه و طبق راهنما http://vsca.tums.ac.ir/files/food-rahnama.pdf نسبت به شارژ حساب كارت و رزرو غذاي هفته هاي بعد اقدام نماييد.(در هنگام رزرو اينترنتي حتماً به تاريخ رزرو دقت فرمائيد)
براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد آيين نامه تغذيه دانشجويان را مطالعه نماييد.
تذكر1: رزرو غذا براي هفتۀ بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته ميسر است.
تذكر2: تهيه و توزيع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.
تذكر3 : وعده غذايي رزرو شده فقط در همان سلفي كه رزرو انجام گرفته قابل تحويل است.
تذكر4 : رزرو و تحويل شام و صبحانه فقط براي دانشجويان ساكن خوابگاه امكان پذير است.
تذكر 5: دانشجوياني كه موفق به رزرو غذا نشوند مي توانند در صورت اضافه بودن غذا پس از پايان زمان توزيع حداكثر به مدت 15 دقيقه جهت دريافت غذاي روزفروش با استفاده از كارت دانشجويي داراي اعتبار لازم (قيمت مصوب فعلي هر پرس 000/15ريال) مراجعه نمايند.
• توجه ويژه (سنجش سلامت و معاينات پزشكي) : براي تمامي دانشجويان جديدالورود، طرح سنجش سلامت و معاينات پزشكي با هدف شناسايي دانشجويان نيازمند به مراقبت ويژه و امكانات درماني، برگزار مي گردد. جهت ثبت نام و تعيين نوبت مي بايست از 15 مهرماه 1394 به وب سايت http://parsad.tums.ac.ir مراجعه نماييد. تلفن تماس جهت كسب اطلاعات بيشتر 88981424 و 88981425 مي باشد. شركت كليه دانشجويان در اين طرح الزامي است.
تمامي دانشجويان مي بايست جهت دريافت تسهيلات رفاهي و خوابگاهي سند تعهدنامه محضري ارائه دهند. لذا در اين خصوص رعايت مراحل زير الزامي است:
1- دريافت فرم تعهد محضري از سايت http://vsca.tums.ac.ir/files/taahod-mahzari.pdf
2- تكميل در يكي از دفاتر اسناد رسمي در سراسر كشور (قابل ذكر است مهر و امضاي دفتر اسناد رسمي در فرم اوليه مورد قبول نمي باشد)
3- تطبيق فرم تنظيم شده با سند دريافتي از دفاتر اسناد رسمي به عهده دانشجو مي باشد(قبل از امضا سند در دفتر اسناد رسمي، محتويات سند با فرم مذكور توسط متعهد دقيقا كنترل و سپس امضا شود)
نكته: خواهشمند است دانشجويان در خصوص كنترل سند محضري توجه لازم را مبذول دارند. در صورت وجود هرگونه مغايرت سند با فرم نمونه، دانشجو به مدت يك سال از خوابگاه و تسهيلات رفاهي ديگر محروم مي گردد.
4- ارسال اسكن سند تعهد محضري در سايت درخواست اسكان خوابگاه براي متقاضيان خوابگاه ضروري است.
5- اصل سند تعهد محضري را به امور دانشجويي دانشكده خود تحويل نماييد و تصوير آن را نزد خود نگاه داريد.
6- در نيمه اول آبان ماه 1394 به سايت http://refah.tums.ac.ir مراجعه و اطلاعات مرتبط با سند تعهد محضري را در سايت مذكور تكميل نماييد.
• توجه ويژه (اسكان در خوابگاه) :دانشجويان مقاطع عمومي (به جز شبانه، ميهمان، انتقالي، بورسيه و ساكنين استان تهران و البرز) در صورت نياز به خوابگاه مي توانيد پس از دريافت شماره دانشجويي از تاريخ 26 شهريور ماه 1394 تا 1 مهر ماه 1394 به وب سايتhttp://eskan.tums.ac.irمراجعه و نسبت به ارسال تقاضاي خوابگاه اقدام نماييد. لازم بذكر است پس از پايان مهلت ثبت نام، مديريت امور خوابگاهها نسبت به تعيين خوابگاه متقاضيان واجد شرايط اقدام مي نمايد و نتيجه را مي توانيد در قسمت سابقه سكونت سايت مذكور مشاهده نماييد.
بديهي است ثبت نام به منزله درخواست خوابگاه مي باشد و مديريت امور خوابگاهها بر اساس امكانات و آئين نامه هاي موجود، پس از بررسي در صورت داشتن فضاي خالي به شما خوابگاه اختصاص خواهد داد.
عدم ثبت نام در مهلت مقرر به منزله انصراف از خوابگاه تلقي و حداقل در نيم سال اول 95-94 به شما خوابگاه تعلق نمي گيرد.
به استناد آيين نامه اسكان، سكونت دانشجويان در تعطيلات تابستان و نوروز در خوابگاهها اكيدا ممنوع است. براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد در صورت ثبت پروپوزال، فقط براي يك بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه قابل بررسي در شوراي اسكان مي باشد.
تذكر:ضمناً ارسال فرم تعهد محضري مطابق بند يك اطلاعيه معاونت دانشجويي در سامانه اسكان خوابگاه الزامي است و همچنين دانشجويان دختر مي¬بايست ضمن دريافت فرم محارم از سايت اسكان مديريت امور خوابگاهها و تأييد و امضاي والدين محترم، نسبت به اسكن و ارسال آن اقدام نمايند.
توجه ويژه (غذاي دانشجويي):در صورت تمايل به استفاده از غذاي دانشجويي مي توانيد پس از دريافت شماره دانشجويي به وب سايت http://food.tums.ac.ir مراجعه و طبق راهنما http://vsca.tums.ac.ir/files/food-rahnama.pdf نسبت به شارژ حساب كارت و رزرو غذاي هفته هاي بعد اقدام نماييد.(در هنگام رزرو اينترنتي حتماً به تاريخ رزرو دقت فرمائيد)
براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد آيين نامه تغذيه دانشجويان را مطالعه نماييد.
تذكر1:رزرو غذا براي هفتۀ بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته ميسر است.
تذكر2:تهيه و توزيع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.
تذكر3 :وعده غذايي رزرو شده فقط در همان سلفي كه رزرو انجام گرفته قابل تحويل است.
تذكر4 :رزرو و تحويل شام و صبحانه فقط براي دانشجويان ساكن خوابگاه امكان پذير است.
تذكر 5:دانشجوياني كه موفق به رزرو غذا نشوند مي توانند در صورت اضافه بودن غذا پس از پايان زمان توزيع حداكثر به مدت 15 دقيقه جهت دريافت غذاي روزفروش با استفاده از كارت دانشجويي داراي اعتبار لازم (قيمت مصوب فعلي هر پرس 000/15ريال) مراجعه نمايند.
• توجه ويژه (سنجش سلامت و معاينات پزشكي) : براي تمامي دانشجويان جديدالورود، طرح سنجش سلامت و معاينات پزشكي با هدف شناسايي دانشجويان نيازمند به مراقبت ويژه و امكانات درماني، برگزار مي گردد. جهت ثبت نام و تعيين نوبت مي بايست از 15 مهرماه 1394 به وب سايت http://parsad.tums.ac.ir مراجعه نماييد. تلفن تماس جهت كسب اطلاعات بيشتر 88981424 و 88981425 مي باشد. شركت كليه دانشجويان در اين طرح الزامي است.
شمارههاي تماس:
ضمناً شما عزيزان ميتوانيد در صورت لزوم در ساعات اداري (10 الي 12) با شماره تلفنهاي 81633719(قسمت ثبتنام) و 81634162(قسمت رايانه و فني) و 88352176 (امور رفاهي و خوابگاه) تماس حاصل نماييد.
تاريخ ثبتنام حضوري:
جهت ثبتنام حضوري از تاريخ 30 شهريورماه 1394 لغايت 1 مهرماه 1394 با در دست داشتن اصل و كپي مدارك اسكن شده به همراه (شش قطعه عكس 4*3) و فرم تأييديه ثبتنام موقت طبق جدول ذيل به دانشكده مربوطه مراجعه نماييد در غير اين صورت ثبتنام شما كان لم يكن تلقي خواهد گرديد.
توجه: مراجعه حضوري دانشجويان شاهد و ايثارگر اعم از افرادي كه با سهميه و يا غيرسهميه قبول شدهاند پس از تكميل مراحل ثبتنام اينترنتي به واحد مديريت امور دانشجويان شاهد و ايثارگر جهت ارائهي اصل مدارك ايثارگري و تكميل مراحل ثبتنام الزامي است.
پذيرفته شدگان پرديس بين الملل ،جهت اطلاع از شهريه به سايت پرديس بين المللhttp://gsia.tums.ac.irمراجعه نماييد.
نشاني دانشكدهها تحت پوشش:
فرم شماره 1
فرم شماره 2
فرم شماره 3
فرم مشخصات داوطلبين افغاني وعراقي
ارسال به دوستان