دومین جلسه شورای مدیران معاونت آموزشی برگزار شد
گالري عكس:
به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه، دومين جلسه شوراي مديران حوزه آموزش 16 آذر 98 با حضور دكتر سهراب پور، معاون آموزشي دانشگاه، مديران آموزشي، تحصيلات تكميلي و امور عمومي، رئيس حسابداري آموزش و مسئول آمار و برنامه ريزي معاونت و كارشناس مسئول دفتر معاونت به منظور ارائه پيشنهادات در راستاي بهينه سازي مصرف منابع مالي و نحوه پراخت اضافه كار سرماينه انساني اين معاونت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه، دومين جلسه شوراي مديران حوزه آموزش 16 آذر 98 با حضور دكتر سهراب پور، معاون آموزشي دانشگاه، مديران آموزشي، تحصيلات تكميلي و امور عمومي، رئيس حسابداري آموزش و مسئول آمار و برنامه ريزي معاونت و كارشناس مسئول دفتر معاونت به منظور ارائه پيشنهادات در راستاي بهينه سازي مصرف منابع مالي و نحوه پراخت اضافه كار سرماينه انساني اين معاونت برگزار شد.
در ابتداي جلسه و پيش از دستور دكتر سهراب پور در خصوص فضاهاي فيزيكي اضافه شده به معاونت آموزشي در طبقه اول پژوهشكده دندانپزشكي و ساختمان شفا صحبت كرد و دو برنامه اصلي و پيشنهادي معاونت را براي اين فضاها راه اندازي مركز شماره 2 آزمون هاي دانشگاه يا سالن كارگاه هاي معاونت آموزشي اعلام كرد و گفت در جلسه آني شوراي مديران اين پيشنهادات با ارائه نقشه و طراحي داخلي پيشنهادي بررسي و تصميم نهايي به منظور بهره برداي نهايي از فضاي پژوهشكده دندانپزشكي اعلام خواهد شد.
سپس در خصوص اهميت اضافه كار در معاونت آموزشي صحبت كرد و گفت: در هفته هاي آينده تغيير و تحولاتي در مجموعه معاونت آموزشي و نحوه پرداخت اضافه كار به صورتي كه عدالت محورتر باشد خواهيم داشت.
وي افزود: در ميزان و نحوه پرداخت اضافه كار، مديران بايد نقش پررنگ تري داشته باشند و از پيشنهادات مالي به عنوان ابزاري تشويقي استفاده نمايند.
دكتر اسكندري، مدير امور عمومي با بيان تاريخچه اي از نحوه پرداخت اضافه كار در معاونت گفت: سقف ساعات اضافه كار بايد همانند سقف تعين شده در تفاهم نامه باشد، اضافه كار به عنوان ترميم كننده حقوق است. با فرمول جديد تعيين شده، از اين پس پرسنل مي بايست از حضور فيزيكي بدون انجام كار توسعه اي و تاييد مديريت در ساعات غير اداري خودداري كنند.
خانم شهبازي، رئيس حسابداري در تكميل سخنان دكتر اسكندري گفت: اضافه كار بحث بهبود كيفيت مي باشد كه در صورت مستمر نبودن نتيجه اي در بر نخواهد داشت. فرمول قبلي بهينه تر خواهد شد و در آينده نزديك مي بايست اضافه كار با توجه به شرايط كاري، فرايندهاي ادارات و كيفيت كارها پرداخت شود.
سپس رئيس حسابداري و مسئول آمار و برنامه ريزي به سوالات مطرح شده توسط مديران در خصوص اين برنامه و شاخص هاي پيشنهادي پاسخ دادند و در خصوص اضافه كار بحث و تبادل نظر انجام شد.
در انتهاي جلسه مقرر شد براي تعيين اضافه كار هر پرسنل، سقف اضافه كار هر اداره در اختيار مديران آن قسمت قرار بگيرد تا بر اساس شاخص هاي كلي و شاخص هاي اختصاص هر واحد اضافه كار اختصاص يابد.
خبر و عكس: شبنم قضايي
ارسال به دوستان