• تاریخ انتشار : 1398/10/09 - 19:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 121
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه داوری سیزدهمین جشنواره شهید مطهری


گالري عكس:
به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه، جلسه داوري سيزدهمين جشنواره شهيد مطهري دوشنبه 25 آذر 98 با حضور دكتر سهراب پور، معاون آموزشي دانشگاه، دكتر جهانشير، مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي و اعضاي كميته داوري جشنواره جلسه در سالن معاونت آموزشي برگزار شد.
جشنواره دانشگاهي آموزشي شهيد مطهري به منظور تجليل و تكريم اساتيد عرصه آموزش علوم پزشكي و براي شناسايي و معرفي فرآيندهاي آموزشي مطلوب كشوري، دانشگاهي و همچنين نوآوري، ابداع و معرفي فرآيندهاي جديد، به منظور ارتقاء آموزش علوم پزشكي هرساله برگزار مي‌گردد.
اين جلسه به منظور انجام اصلاحات پيشنهادي آئين نامه و شيوه نامه اجرايي داوري جشنواره شهيد مطهري و انتخاب فرايندهاي برتر دانشگاهي برگزار شد.
در اين جلسه 24 فرآيند راه يافته به مرحله نهايي معرفي و داوران هر حيطه به ارائه فرايندهاي مربوط به حيطه خود پرداختند. و در نهايت اعضاي شورا به شور پرداخته و از اين ميان بر اساس امتيازهاي دريافتي فرايندها تعداد 10 فرايند را به عنوان فرايند دانشگاه و 5 فرايند را جهت ارسال به جشنواره كشوري انتخاب نمودند. 
در مرحله پاياني جلسه با نظر اعضاي شوراي و همچنين آيين نامه مصوب شوراي آموزشي مقرر شد تعداد جوايز هر حيطه در جشنواره دانشگاهي، را دو عدد (به عنوان رتبه اول و رتبه دوم) معرفي نمايند. 
دكتر جهانشير مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه و دبير جشنواره در پايان جلسه طي مصاحبه با روابط عمومي معاونت آموزشي اعلام كرد:
امسال در دبيرخانه جشنواره و بر اساس بازخوردهاي دو سال گذشته، آيين‌نامه و شيوه نامه داوري جشنواره را بازنگري كرده و بر اساس آن، مواردي از جمله تركيب تيم اجرايي و شرح وظايف هر كدام، پذيرش فايل صوتي توضيحات مجريان فرآيندها، تعداد داوران، الكترونيك كردن داوري‌ها، امكان برگزاري مجازي جلسات كميته‌هاي تخصصي، و جوايز را با تصويب شوراي آموزشي دانشگاه تغيير داديم. 
وي در ادامه ضمن ذكر برنامه هاي مركز مطالعات براي ترويج فرهنگ توسعه آموزش و دانش پژوهي در دانشگاه، به برگزاري جشنواره آموزشي شهيد مطهري كشور و دانشگاهي به عنوان يكي از ابزارهاي تقدير از فعالان اين عرصه و لزوم شناسايي فرآيندهاي اجرا شده درسطح دانشگاه و دادن مشاوره به آنها براي تدوين و مشاركت در اين رويداد آموزشي اشاره كرد. به گفته ايشان، يكي ديگر از ابزارهاي تشويقي مهم در اين حوزه، امتياز دانش‌پژوهي آموزشي است كه تا سقف پنجاه درصد از امتياز شرطي و غيرشرطي ماده سه (امتياز مقالات) لازم براي ارتقاء مرتبه اعضاي هيأت علمي مي‌تواند از اين مسير كسب شود.
خبر و عكس: شبنم قضايي
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 155257
کلمات کلیدی
معاونت آموزشی  دانشگاه
تهیه کننده:

معاونت آموزشی دانشگاه