• تاریخ انتشار : 1402/08/10 - 07:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3178
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ورودی مهر ماه 1402

اطلاعیه ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ورودی مهر ماه 1402

 قابل توجه پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ورودی اول مهر 1402

باسلام و آرزوی توفیق الهی
پذیرفته شدگان محترم مقتضی است از تاریخ 10 آبانماه 1402  لغایت 13 آبانماه 1402 برای ثبت نام اینترنی وتکمیل واسکن فرم ها و مدارک ثبت نا‌می مشروحه زیر به نشانی سایت https://sipad.tums.ac.ir/stdnew   مراجعه و با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور ، نسبت به ثبت نام خود اقدام فرمایند ضمناً لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده  تمدید نخواهد شد و کسانیکه موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نگردند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد. 

شروع دوره کلیه پذیرفته شدگان از اول مهرماه می باشد و عدم مراجعه در تاریخ مقرر برای شروع دوره به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد. 

توجه:ضروری است پذیرفته شدگان محترم حتماً قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش دستیاری): به سایت http://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f  مراجعه و اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

1- اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی و تحویل آن به آموزش کل پس از تایید امور حقوقی برای تایید نهایی واقع در بلوار کشاورز - نبش خیابان قدس -طبقه هفتم (معاونت آموزشی) اتاق 702 ضمناً تایید نهایی فرایند ثبت نام، منوط به تحویل سند تعهد محضری به آموزش  می باشد.

توجه:برای دریافت فرمهای سند تعهد محضری و اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران  به آدرس  https://vcmdrp.tums.ac.ir    مراجعه نمائید.

2-تکمیل وامضای فرمهای ثبت نامی  برای دریافت فرمها روی آنها کلیک نمایید .                                                   

فرم شماره یک   فرم شماره دو  فرم شماره سه

3-تصویر پایان ویا گواهی مبنی براتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا 31 شهریورماه 1402صادر شده از معاونت درمان یا مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع برای کسانی که به صورت مشروط ثبت نام نموده اند.

4- شناسنامه (از تمام صفحات ) - کارت ملی و عکس 3.4 ( با فرمت JPEG و حجم کمتر از 50KB)

5- موافقت نامه بدون قید وشرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (لازم به ذکراست مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می با شند)

6-تسویه صندوق رفاه مقطع تخصص (در صورت داشتن)

7-رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای  مستخدمین رسمی، پیمانی وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)

تبصرهتحصیل و آموزش پذیرفته شدگانی که محل استخدام آنها غیر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد با شهریه می باشد و برای دریافت شهریه با محل استخدام آنها مکاتبه خواهدشد و درصورت عدم پرداخت شهریه توسط محل استخدام، دستیار موظف به پرداخت شهریه می باشد.

8- مدرکی دال برداشتن دانشنامه تخصصی

9- کارت پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان به صورت کارت هوشمندیاگواهی تعویض ازمراکزپلیس +10 

تبصرهپذیرفته شدگان مشمول معافیت تحصیلی موظفند پس از تکمیل ثبت نام و تایید آن توسط دانشگاه ، جهت تمدید معافیت تحصیلی نظام وظیفه عمومی  از طریق سایت نظام وظیفه و برای هماهنگی با کارشناس معاونت آموزشی تخصصی وفوق تخصصی دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.

*ثبت‌نام کنندگان جهت اطلاع از زمان تعیین محل مراکز آموزشی به سایت دانشکده پزشکی http://medicine.tums.ac.ir/fa/پزشکی مراجعه  و یا با گروه ها تماس حاصل نمایند. اسامی پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها تایید نگردیده و پرینت "ثبت نام تایید شد" برای آنها صادر نشده جهت تقسیم به دانشکده معرفی نخواهند شد.

*درخصوص اطلاع ازامکانات رفاهی به سایت معاونت دانشجویی فرهنگیhttp://vsca.tums.ac.irمراجعه فرمایند

 توجه:  

الف- ضروری است جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ثبت نامی پس از ارسال مدارک از طریق اینترنتی مجدداً برای پی گیری مراحل ثبت نام  به سایت مراجعه تا پیام "ثبت نام انجام شد" را مشاهده وفرم تاییدیه ثبت نام موقت را دریافت نمایید.

ب:درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد باید سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام نمائید و در صورت نیاز با شماره 66492271 اداره تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ (گزینه عدد2)تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده شماره تماس گروه ها اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار معاونت
  • کد خبر : 245092
آذر  شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه