صفحات خاص » اطلاعيه ها » قابل توجه پذيرفته شدگان مرحله تكميل ظرفيت دوره دكتري تخصصي (PhD) رشته‌هاي علوم پايه پزشكي، بهداشت و تخصصي، داروسازي و دندانپزشكي سال تحصيلي 99/98

قابل توجه پذيرفته شدگان مرحله تكميل ظرفيت دوره دكتري تخصصي (PhD) رشته‌هاي علوم پايه پزشكي، بهداشت و تخصصي، داروسازي و دندانپزشكي سال تحصيلي 99/98

1398/07/29
باسلام و تبريك بمناسبت قبولي شما داوطلب گرامي 
خواهشمند است از تاريخ 30 مهرماه 1398 لغايت 6 آبان ماه 1398 براي ثبت نا‌م و تكميل فرايند آن با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و رمز عبور به سايت ‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند بديهي است عدم تكميل مدارك و تائيد نهايي آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقي و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره با توجه به امكانات دانشكده و نظر گروه هاي آموزشي پذيرنده داوطلبين خواهد بود.
توجه: 
براي تكميل فرم هاي برسي صلاحيت عمومي (گزينش  PhD) به سايت Sajed.tums.ac.ir مراجعه فرماييد.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:
 اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتر اسناد رسمي كشور براساس سهميه قبولي (براي دريافت فرم سند تعهد محضري اينجا كليك فرماييد و براي اطلاع از نحوه سپردن وثيقه ملكي به جاي سند تعهد محضري قبول شدگان با استفاده سهميه مناطفق محروم و آزاد و شرايط ضامنين به سايت امور حقوقي دانشگاه به آدرس http://vcmdrp.tums.ac.ir مراجعه فرماييد).
ضمناً درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سند تعهد محضري و مشاوره حقوقي  پيش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 81633253 تماس حاصل فرماييد.
تبصره: خيلي مهم
1- آندسته از از داوطلبيني كه در مرحله اول در دانشگاه ديگري پذيرفته شده اند كافي است تصوير سند تعهد محضري سپرده شده در آن دانشگاه را اسكن و بارگذاري نمايند.
2- تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي شماره 
3-   اسكن دانشنامه يا گواهي موقت مقطع قبل و يا گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا 31 شهريور ماه 1398 (براي دانشجويان ترم آخر)
4- اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي و عكس 3*4  عكس 3*4 با فرمت JPEG و حجم كمتر از KB 50
5- ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان (لازم به ذكر است مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند). ضمناً ارائه رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي و يا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... مي باشند.(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
6- تصوير كارت هوشمند پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان يا گواهي تعويض آن از مراكز پليس + 10 
تبصره: پذيرفته شدگان مشمول براي بهره مندي از معافيت تحصيلي موظفند حداكثر تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع قبلي (نامه اعلام فراغت به سازمان وظيفه) به آموزش دانشكده مراجعه و نامه و معرفي نامه مبني بر ثبت نام جهت ارائه به مراكز پليس + 10 دريافت فرمايند.
7- تصوير گواهي پايان يا معافيت و يا ترخيص از لايحه طرح نيروي انساني
8- گواهي تسويه حساب و يا تقسيط بدهي با صندوق رفاه دانشجويان 
9- تصوير كارت سهميه ايثارگران. ضمناً مراجعه حضوري دانشجويان شاهد و ايثارگر اعم از افرادي كه با سهميه و يا غير سهميه قبول‌ شده‌اند به واحد مديريت امور دانشجويان شاهد و ايثارگر جهت ارائه‌ اصل مدارك ايثارگري و تكميل مراحل ثبت‌نام الزامي است.
    
- ثبت نام كنندگان محترم لطفاً جهت اطلاع از زمان دقيق شروع دوره به سايت و يا با تلفن آموزش دانشكده تماس و پيگيري فرمايند. براي دريافت آدرس سايت و تلفن دانشكده ها اينجا كليك نماييد. 
- براي دريافت كارت دانشجوئي و اطلاع از امكانات رفاهي، خوابگاه و... به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمايند.
توجه:
 الف: جهت آگاهي از تكميل بودن وتائيد مدارك ضروري است مجددا" حداكثر بعد از48  ساعت كاري به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوري در دانشكده پرينت فرماييد.
ب: درصورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد لطفاً سريعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرماييد.
تاريخ ثبت نام حضوري
تاريخ ثبت نام حضوري جهت تحويل اصل مدارك از روز چهار شنبه 8 آبان ماه 1398 مي‌باشد. لطفاً پذيرفته شدگان با در دست داشتن اصل مدارك و  پرينت ثبت نام اينترنتي تاييد شده و تاييديه گزينش به دانشكده محل پذيرش مراجعه فرمايند.